پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه کریمی است و مطمئن باشید او دوباره به خانه‌اش بازمی‌گردد.

محسن بنگر ضمن بیان این مطلب در مورد تقابل کریم انصاری‌فرد و علی کریمی با پرسپولیس و حاشیه‌های احتمالی در این خصوص اظهار داشت: نباید دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی را بیش از اندازه بزرگ کرد، چرا که این مسابقه هم مانند بازی‌های دیگر 3 امتیاز دارد. به هر حال آنها برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند ولی حالا پیراهن تیم دیگری را برتن دارند.

این مدافع باتجربه در ادامه خاطر نشان کرد: ما به مسائل دیگر توجهی نداریم و می‌خواهیم امسال بازی‌ها را با برد شروع کنیم. در عین حال امیدواریم تمرینات خوبی که انجام دادیم بی‌جواب نماند و به قهرمانی برسیم.

وی همچنین با اشاره به تصمیم دایی در مورد انصاری‌فرد و همچنین تقابل کریمی با تیم سابقش گفت: انصاری‌فرد بازیکن خوبی است و برایش آرزوی موفقیت دارم ولی به هر حال این تصمیم دایی بود و باید به تفکرات سرمربی تیم احترام گذاشت. در مورد علی کریمی هم باید بگویم که او یک بازیکن بسیار بزرگ است و مطمئنا تماشاگران پرسپولیس استقبال گرمی از او خواهند داشت. پرسپولیس خانه کریمی است و مطمئن باشید او دوباره به خانه‌اش بازمی‌گردد.

بنگر در مورد اینکه برخی سپاهان و استقلال را مدعیان جدی قهرمانی می‌دانند و اسمی از پرسپولیس نمی‌آورند، اظهار داشت: ما خوشحالیم که پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانند، چرا که این موضوع فشار را از روی تیم ما برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه چند تیم دیگر به غیر از استقلال و سپاهان به دنبال قهرمانی لیگ برتر هستند، خاطر نشان کرد: من سال گذشته با پرسپولیس جامی نیاوردم ولی امیدوارم امسال همه چیز عوض شود. ما تیم جوانی داریم که با انگیزه بالا به دنبال کسب موفقیت و پیروزی هستند. فقط امیدوارم به خوبی از آنها حمایت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)