پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست نیست یک کارشناس و یک خبرنگار تلویزیونی ندانسته با وجودی که در کارش بسیار استاد است در مورد قرارداد و رقم من و یا بقیه بازیکنان پرسپولیس صحبت ‌کند.

محسن بنگر در مورد دیدار با سپاهان و حساسیت این بازی اظهار داشت: به نظر من بازی با سپاهان فینال نیست ما احتیاج به امتیاز داریم و بازی به بازی باید به فکر تک امتیازها یا سه امتیازها باشیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی افزود:‌ خوشبختانه شرایط ما در حال حاضر خوب است اما هنوز چیزی نشده و تازه اول راه هستیم. اگر بخواهیم دچار غرور و خودخواهی شویم قطعا به مشکل برمی‌خوریم. باید گذشته را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری نگاه کنیم.

بنگر در پاسخ به این سؤال که به نظرت برای حضور در اصفهان باز هم دچار مشکل خواهی شد یا خیر، گفت: من با کسی مشکل ندارم بازی با سپاهان هم برایم مثل بقیه بازی‌هاست و هیچ فرقی ندارد امیدوارم که جذاب و زیبا شود تا هواداران لذت ببرند.

وی در خصوص شرایط تیمی پرسپولیس گفت: ما تیمی بسیار خوب داریم. تیم‌های دیگر وقتی می‌خواهند مقابل ما بایستند ترس در دل آنها وجود دارد. می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

بنگر درباره دریافتی‌هایش از پرسپولیس نیز  گفت: حقیقت این است که تا به امروز پولی دریافت نکردیم، نمی‌توانیم الکی بگوییم اینقدر پول می‌گیریم یا نمی‌گیریم من حرف راست را زدم. من بازهم تکرار می‌کنم فقط به خاطر رنگ قرمز بدون چشمداشتی برای پرسپولیس بازی می‌کنیم و در خصوص پول هم حرفی نمی‌زنیم. نمی‌خواهیم اصلا درباره دریافت یا دریافت نکردن پول حرفی بزنیم اصلا احتیاج به پول نداریم اما درست نیست یک کارشناس و یک خبرنگار تلویزیونی ندانسته با وجودی که در کارش بسیار استاد است در مورد قرارداد و رقم من و یا بقیه بازیکنان پرسپولیس صحبت ‌کند. دلیلش نمی‌دانم چیست.

وی افزود: بعد از دربی به ما گفتند بازیکنان پولکی و یا میلیاردی‌هایی که فقط راه می‌روند. من نمی‌دانم منظور از این حرف چیست ولی این را بدانید یک خبرنگار فکر کنم بیشتر از من دریافتی تا به الان داشته است. البته ما نباید زیاد فکرمان را به این مسائل معطوف کنیم چون بازی حساسی در پیش‌رو داریم مخصوصا مقابل سپاهان که یکی از رقیب‌هایمان در بالای جدول است امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)