پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحال هستم در این شرایط که می‌خواهیم به اردوی کیش برویم بازیکنی در تیم ملی نداریم.

محسن بنگر در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: توانستیم بازی را تا دقیقه 94 نگه داریم اما در یک لحظه همه چیز خراب شد. روی یک سانتر معمولی دروازه ما باز شد، می‌خواستم به توپ ضربه بزنم اما قبل آن شریفی به توپ ضربه زد که اگر پایم را جلو می‌انداختم حتماً به شریفی می‌خورد و داور پنالتی می‌گرفت.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: انگار بدشانسی نمی‌خواهد دست از سر ما بردارد، همه نیمکت ما را در بازی با سپاهان دیدند، واقعاً کمبود مهره داریم. امیدوارم چند بازیکن خوب در نیم فصل به تیم اضافه شوند تا در نیم‌ فصل دوم مشکلی نداشته باشیم. مسئولان در این مورد باید به فکر تیم باشند.

بنگر در خصوص اینکه بعضی‌ها سفر زمینی پرسپولیس به اصفهان را دلیل شکست سرخپوشان می‌دانند، خاطرنشان کرد: نمی‌شود این حرف را زد، این مسئله در باخت بی‌تأثیر نبود اما بهانه‌ای برای گل خوردن در دقیقه 94 نیست.

وی در واکنش به حرکات محمدرضا خلعتبری مقابل هواداران پرسپولیس پس از پیروزی سپاهان گفت: ایرادی ندارد، خلعتبری بازیکن سپاهان است و برای تیم خودش شادی می‌کند، ما هم در بازی برگشت حرکت خلعتبری را مقابل هواداران سپاهان تلافی می‌کنیم.

بنگر در مورد عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی برای اردوی پرتعال اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی ندارد و به خاطر همین کسی نمی‌تواند به این مسئله اعتراض کند اما مطمئن هستم در جام ملت‌های آسیا چند بازیکن خواهیم داشت. خوشحال هستم در این شرایط که می‌خواهیم به اردوی کیش برویم بازیکنی در تیم ملی نداریم چون به این صورت می‌توانیم به خوبی در این اردو تمرین کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد فحاشی هواداران سپاهان به بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌دانم دیگر باید چه‌ بگویم. چقدر باید از هواداران سپاهان فحاشی بشنویم و کمیته انضباطی هم کاری نکند؟ مگر ما خانواده‌هایمان را از سر راه آوردیم؟ 90 دقیقه فحش خوردن اصلاً احساسی خوبی نیست و از آن بدتر سکوت کمیته انضباطی است. امیدوارم آقایان این فحاشی‌ها را شنیده باشند و به آن رسیدگی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)