پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه بازی مقابل فولاد و سایپا نگران‌کننده نیست چون در اوج بدنسازی به دیدار این دو حریف رفتیم.

محسن بنگر ابتدا در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بدون شک همیشه بازی اول حساس، سخت و پرهیجان است و ما هم با آمادگی کامل به این بازی فکر می‌کنیم.

وی افزود: هواداران بیایند و چون ما دوست داریم ورزشگاه آزادی رنگ قرمز پرسپولیس را بر خود ببیند. اگر هواداران حامی ما باشند، قطعاً با تیمی که داریم راحت‌تر می‌توانیم به هدفمان برسیم.

بنگر تاکید کرد: ما یک بازی دوستانه مقابل تراکتورسازی انجام داده‌ایم. آنها تیم بسیار خوب و منسجمی هستند. بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای دارند که بسیار خوب می‌توانند حتی در خانه حریف خطرناک باشند اما ما هم پرسپولیس هستیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا شناخت آنها از پرسپولیس خطرناک نیست، گفت: بالاخره بازیکنان پرسپولیس را همه می‌شناسند، همانطور که آنها ما را می‌شناسند.‌ ما هم از آنها شناخت کافی داریم و درجریان همه مسائل هستیم اما اینها بهانه‌ای نمی‌شود که حریف را دست کم بگیریم. ما همه باید با هم کمک کنیم تا قدم اول را محکم برداریم. مطمئن باشید هرگز گول بازی دوستانه قبلی را هم نمی‌خوریم.

بنگر درباره حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس نیز تأکید کرد: جوانان خیلی خوبی داریم که مطمئن باشید با تجاربی که به دست می‌آورند به زودی کارهای بزرگی برای پرسپولیس مخصوصاً در سالهای آینده انجام می‌دهند. آنها بسیار جویای نام و با انگیزه هستند که انشالله بتوانند برای پرسپولیس مؤثر باشند تا راه چند ساله را چند روزه بروند.

مدافع قرمزپوشان درباره دو باخت گذشته مقابل فولاد و سایپا در دیدارهای دوستانه نیز خاطرنشان کرد:‌ ما بازی‌های دوستانه را فقط به چشم مرور کارهای تاکتیکی و شناخت از یکدیگر برگزار کردیم. به نظر من هیچ خطری این دو باخت برای پرسپولیس نداشت چون در اوج بدنسازی و فشارهای زیاد مقابل فولاد و سایپا بازی کردیم. ما صبح روز بازی با سایپا بدنسازی کردیم و بعد ازظهر به میدان رفتیم. هیچ نگرانی وجود ندارد انشالله همیشه باخت‌ها در بازی دوستانه باشد. ما  در اولین بازی‌مان در لیگ سیزدهم می‌خواهیم در آن بازی هرگز امتیاز از دست ندهیم که انشالله این اتفاق مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر و حریف ما در صدر جدول خواهد افتاد.

وی در پایان درباره مصدومیتش نیز تأکید کرد: مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده اما خدا را شکر خیلی خوب هستم و انشالله برای بازی چهارشنبه شب مشکلی ندارم. هدف ما این است که روز چهارشنبه دروازه پرسپولیس بسته باشد و این موضوع با توجه به بازیکنان حریف خیلی سخت است اما ما نگران نیستیم چون مدافع‌هایی پرسپولیس دارد که آنقدر با هم هماهنگ هستند که بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)