پرسپولیس نیوز : محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، درگیری با شجاع خلیل‌زاده، اختلاف پرسپولیس با صدر جدول و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

*  برد خوبی مقابل سپاهان کسب کردید.

بله، خوب بازی کردیم و خوب هم پیروز شدیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به نظرم سپاهان هیچ کاری انجام نداد.

*  باز هم هواداران سپاهان به تو توهین کردند…

مهم نیست!

*  قبل از بازی سمت نیمکت سپاهان رفتی.

همیشه این کار را کرده‌ام، من نه با سپاهانی‌ها مشکلی دارم، نه بازیکنانشان و نه حتی هواداران این تیم. آنهایی که در استادیوم فحاشی می‌کنند خط می‌گیرند وگرنه هواداران اصیل سپاهان در خانه می‌نشینند، به استادیوم نمی‌آیند و خودشان را قاطی این مسائل نمی‌کنند.

*  پس چرا به تو فحاشی می‌کنند؟

متاسفانه بعد از جدایی من از سپاهان جلساتی برگزار شد و در این جلسات یکسری دروغ به بعضی‌ها گفته شد که به من فحاشی می‌کنند. البته مهم نیست چون هواداران سپاهان هر جامی که گرفتند من هم در آن حضور داشتم.

*  در مورد درگیری با خلیل‌زاده چه صحبتی داری؟

بعضی‌ها بدون هیچ افتخاری برای آدم شاخ و شانه می‌کشند! اول مقام دوم و سوم را کسب کن بعداً اینطور رفتار کن! ما با این تیم (سپاهان) 7،8 قهرمانی به دست آوردیم هیچ وقت این کارها را نکردیم.

 

*  سپاهانی‌ها معتقد هستند خطای شریفی روی تو اخراج نداشت.

آن خطا و ضربه صددرصد اخراج داشت،‌ همین الان هم جای استوک‌های باریکن سپاهان روی بدنم است.

*  با این برد برای قهرمانی شانس دارید؟

چرا نداشته باشیم؟ باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد فقط باید فجر را شکست دهیم تا امیدمان برای قهرمانی بیشتر شود.

*  از رویانیان ناراحت هستید؟

واقعاً از رویانیان ناراحت نیستم چون معتقدم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اما اطرافیان او خیلی به ما دروغ گفتند و ما هم این مسائل را از چشم رویانیان می‌دیدم. احترام رویانیان واجب است اما چه بگویم؟

*  پس دلیل ناراحتی شما از رویانیان چه بود؟

به خاطر این از رویانیان ناراحتم که 3 روز است جواب تلفن مرا نمی‌دهد، اصلاً شاید بخواهم حال او را بپرسم. من عادت ندارم برای پول به مدیرعامل زنگ بزنم اما نمی‌دانم چرا رویانیان جواب من را نمی‌دهد؟ او بچه محل ماست و می‌خواستم حالش را بپرسم.

*  وضعیت ماشین‌ها به کجا کشیده شد؟

می‌گویند من 50 درصد از قراردادم را گرفتم البته نمی‌گویند که 25 درصد این مبلغ 2 اتومبیلی است که نه سند دارد و نه کارت ماشین! با این اتومبیل‌ها هیچ کاری نمی‌شود کرد و حتی نمی‌توانم آنها را به برادر و پدرم بدهم.

*  کی‌روش هم از نزدیک بازی پرسپولیس و سپاهان را تماشا کرد، فکر می‌کنی برای جام جهانی در لیست تیم ملی حضور داشته باشی؟

خدا کند من را ببیند، یک فصل کاملاً سرحال را پشت سر گذاشتم و حتی یک بازی هم بد نبودم. قطعاً دوست دارم در جام جهانی بازی کنم اگر هم دعوت نشدم بلیت می‌خرم و به برزیل می‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)