پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که از الان نباید در مورد قهرمانی سرخپوشان در لیگ صحبت کرد.

محسن بنگر درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: بازی سختی بود. همانطور که پیش از این گفته بودم همیشه بازی کردن در شمال سختی خاص خود را دارد اما خدا را شکر توانستیم از سد ملوان بگذریم. ملوان فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما نتوانست موقعیت خطرناکی خلق کند.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که بردهای پیاپی به دست می‌آوریم اما باید سعی کنیم تا در 2،3 بازی آینده که با رقبای مستقیم‌مان روبه‌رو می‌شویم امتیازات کامل را کسب کنیم تا به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکسته شدن طلسم 8 ساله این تیم در انزلی عنوان کرد: ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. البته خیلی خوب است که تیم این گونه رکوردها را ثبت می‌کند اما باید از این به بعد به فکر بازی‌های دشوار آینده باشیم.

بنگر ادامه داد: ما تیم بسیار خوبی داریم و با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه در لیگ امسال نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و حالا صدرجدول را در اختیار داریم. باید با ادامه همین روند و پیروزی‌های پی‌درپی بتوانیم در مسیر قهرمانی قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: برای اینکه بخواهیم از الان درباره قهرمانی حرف بزنیم بسیار زود است و هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه تیمی شایسته قهرمانی در لیگ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)