پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی با سپاهان داریم هر چند که این تیم فعلا روی اوج نیست.

محسن بنگر در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:
 

وضعیت پرسپولیس پس از کسب 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن با کادر فنی جدید چگونه است؟

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و شرایط بدی نداریم و فعلا در سه بازی هم امتیازها خوبی گرفتیم و امیدواریم این روند را بازی به بازی ادامه دهیم. البته هفته بعد لیگ 20 روز تعطیل می‌شود و این فرصت را داریم تا بیشتر کار کنیم. هر چند که امیدوارم بازی بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و با خوبی و خوشی به تعطیلات برویم.

 کار با کادرفنی جدید چطور است؟

ما خوب تمرین می‌کنیم تا بازی به بازی نتیجه بگیریم و وقتی هم که می‌بریم همه چیز خوب است.

 ویسی گفته داور بازی با استقلال خوزستان باعث شد تا پرسپولیس برنده شود. خودت به عنوان بازیکنی که در زمین بودی این موضوع را تأیید می‌کنی؟

نمی‌دانم درباره حرف‌های ویسی چه باید بگویم. اما ما بازیکنان نباید درباره عملکرد داور حرف بزنیم. اما اینکه گفته شده داور به سود ما گرفته را نمی‌دانم. البته فکر می‌کنم ویسی هم تیم خوبی دارد که دونده هستند اما درباره داوری حرف نمی‌زنم.

 این هفته هم با سپاهان در اصفهان بازی دارید. به عنوان بازیکنی که سال‌ها در این تیم بازی کردی فکر می‌کنی پرسپولیس در فولادشهر چه عملکردی خواهد داشت؟

با اینکه سپاهان در اوج نیست اما قطعا بازی سختی در پیش داریم ولی می‌خواهیم روندی که شروع کردیم را ادامه دهیم و با 3 امتیاز به تهران برگردیم.

 هواداران پرسپولیس چقدر امیدوار باشند که تیم محبوب‌شان روندی که آغاز کرده را ادامه دهد؟

آنها امیدوار باشند چرا که ما تلاش‌مان را می‌کنیم و خیلی خوب تمرینات را انجام می‌دهیم. اما دیدید که این همه از ما انتقاد کردند. هر چند که الان اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم.

 علی کریمی هم مربی تیم ملی شد. در این باره چه صحبتی داری؟

درباره کادر فنی تیم ملی من نباید حرف بزنم اما به علی کریمی تبریک می‌گویم و امیدوارم همانطور که در دوران بازیگری‌اش موفق بود در پست جدید هم موفق باشد. کریمی از قابلیت فنی بالایی برخوردار بود و می‌تواند تجربیاتش را به بازیکنان جوان هم انتقال دهد و می‌دانم که در این پست هم کریمی به موفقیت می‌رسد.

 به دعوت به تیم ملی امید داری؟

به تیم ملی خیلی فکر نمی‌کنم و فکر می‌کنم جوان‌ترها در تیم ملی بازی کنند بهتر است اما هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. هرچند که من همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته‌ام.

 قرار است پرداخت پول بازیکنان پرسپولیس هفتگی باشد. با این نوع پرداخت موافقی یا نه؟

به نظر من کار خوب و نویی است اما اگر این پرداخت هفته به هفته باشد و نتایج تیم در آن تأثیر نداشته باشد خوب است. هر چند که تا الان هم پرداخت‌ها دیر شده و اگر بتوانند هفته به هفته پول‌ها را پرداخت کنند به نظرم کار خوبی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)