پرسپولیس نیوز :  محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برای بالا بردن شانس قهرمانی خود در لیگ برتر باید سپاهان را شکست بدهد.

بنگر تقابل با سپاهان را یک بازی سخت توصیف می‌کند ولی معتقد است که حتی گرفتن یک  امتیاز هم در اصفهان خوب است. او که باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. بنگر تاکید می‌کند که برای او واکنش و رفتارهای هواداران سپاهان مهم نیست.

فکر نمی‌کنی رفتن رحیمی و حاشیه‌هایی که برای این تیم به وجود آمده است کار شما را راحت‌تر کند؟

تغییر و تحولات سپاهان به ما ربطی ندارد. ما پرسپولیس هستیم و باید به تیم خودمان فکر کنیم. در این بازی برای گرفتن 3 امتیاز به اصفهان می‌رویم هر چند که گرفتن یک امتیاز هم بد نیست. در مجموع باید بگویم که شرایط سپاهان به ما ربطی ندارد.

فکر می‌کنی چرا سپاهان که در فوتبال ایران همیشه ثبات مدیریت داشته است دوباره مدیرعامل خود را تغییر داده؟

من دو سال است که از سپاهان جدا شدم و نمی‌دانم آنجا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من سپاهان را با ساکت می‌شناسم و نمی‌دانم الان در آن باشگاه چه خبر است. مطمئنا اگر ساکت به سپاهان برگردد دوباره این تیم اوج می‌گیرد.

هنوز طلبت را از سپاهان نگرفتی؟

خیر نگرفتم. قرار بود مدیر برنامه‌هایم برگه قراردادم با سپاهان را به اصفهان ببرد تا در این مورد با رحیمی صحبت کند. من به مدیربرنامه‌هایم گفتم که اگر به نتیجه نرسیم شکایت خواهم کرد ولی حالا با تغییرات مدیریتی باید صبر کنم و ببینم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بازی با سپاهان را چطور می‌بینی؟

بازی سختی است چرا که سپاهان همیشه یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران بوده است. وقتی در سپاهان بودم پرسپولیس در اصفهان 8 سال نتوانست این تیم را شکست دهد. با این حال الان ما خیلی انگیزه داریم و فکر می‌کنم علی دایی به پرسپولیس شخصیت قهرمانی داده است. ما می‌خواهیم بعد از چند سال سپاهان را در اصفهان شکست بدهیم.

مثل اینکه اضافه شدن محمدرضا خلعتبری جان تازه‌ای به پرسپولیس داده است؟

بله، محمدرضا بازیکن بزرگی است که در تیم ملی بازی می‌کند. از وقتی او اضافه شد حالا بیشتر روی زمین بازی می‌کنیم و قدرت خط حمله بیشتر شده است.

در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

از حالا نمی‌توان صحبت کرد و در این مورد باید آخر فصل نظر داد.

فکر می‌کنی هواداران سپاهان با تو، سیدجلال و خلعتبری چگونه برخورد کنند؟

برخورد هواداران سپاهان برای من مهم نیست و وقتی در یک تیم بازی می‌کنم به رفتار تماشاگران حریف هیچ توجهی ندارم و فقط به تماشاگران خودمان کار دارم.

خیلی‌ها معتقدند پیام صادقیان یکی از بهترین‌های خرید پرسپولیس بوده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

پیام بازیکن خوبی است و استعداد بالایی در فوتبال دارد.  اگر او قدر خودش را بداند می‌تواند در لیگ‌های اروپایی بازی کند. البته در تیم ما مهاجمان دیگری هستند که واقعا باید آنها را جزو بهترین‌ها قرار داد. به عنوان مثال هادی نوروزی بهترین بازیکنی است که جلوی او بازی کردم و یا بازیکنانی مثل رضایی، عباس‌زاده و محمد نوری که می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

فکر می‌کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

ما امسال تیم خوبی داریم و نکته مهم این است که همه بازیکنان با یکدیگر رفاقت دارند. البته ما از حالا خودمان را مدعی نمی‌دانیم و زمانی مدعی هستیم که با اختلاف چند امتیاز در صدرجدول باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)