پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند این مقام را کسب کند.

محسن بنگر در مورد شرایط تیم پرسپولیس، دیدار فینال جام حذفی، فوتبال مازندران و مسائل دیگر صحبت کرد که متن کامل آن را می‌خوانید:

در مورد میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی چه صحبتی دارید؟

خیلی خوب شد که میزبان فینال هستیم. ما 3 بازی پیاپی در جام حذفی میهمان بودیم اما حالا در مهمترین بازی میزبان هستیم و می‌خواهیم با ارائه یک نمایش خوب قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم.

با توجه به عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس در لیگ، فکر می‌کنید تیم شما شایسته قهرمانی در جام حذفی است؟

صددرصد شایسته قهرمانی هستیم. ما در 4 بازی جام حذفی بسیار مقتدر ظاهر شدیم و تیم‌های لیگ برتری را حذف کردیم تا به فینال رسیدیم. برخلاف سپاهان و استقلال که تا مرحله نیمه نهایی چند دیدار با تیم‌های لیگ یکی انجام دادند، تمام بازی‌های ما با تیم‌های خوب لیگ برتری بود. به خاطر همین معتقدم پرسپولیس شایستگی رسیدن به فینال را داشته و از همه مهمتر شایسته قهرمانی است.

حساسیت بازی پرسپولیس برابر سپاهان روی روند فینال تاثیر دارد؟

قطعا بازی پرسپولیس – سپاهان حساس است اما روی کیفیت فینال تاثیر نمی‌گذارد. هر چقدر بازی حساس باشد اما ما بازهم باید کار خودمان را انجام دهیم.

بعد از میزبان شدن پرسپولیس سازمان لیگ اعلام کرد ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال 50-50 است. فکر می‌کنید حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه چقدر روی روند بازی تاثیرگذار باشد؟

مگر هواداران سپاهان نهایتا چقدر هستند. آنها در بهترین حالت 10 هزار نفر هم نمی‌شوند اما هواداران ما قطعا  ورزشگاه را پر می‌کنند و همه با هم جشن قهرمانی را برگزار می‌کنیم.

البته این بازی دیدار خداحافظی مهدوی‌کیا هم است …

بله، آقا مهدی بزرگ فوتبال ماست و انشاالله شرایط بازی طوری  پیش برود که خداحافظی آقا مهدی با جشن قهرمانی ما همزمان شود.

سپاهان در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که 2 بازیکن تاثیرگذار خود را در خط دفاعی در اختیار ندارد. نبود طالبی و سوشاک برای پرسپولیس خوب است؟

– برای ما مهم نیست که چه بازیکنی باشد و چه بازیکنی نباشد. اتفاقا خدا کند که تمام بازیکنان سپاهان آماده باشند، هرچند که ما با آنها کاری نداریم و برای ما مهم نیست چه بازیکنی هست و نیست ما باید فکر خودمان باشیم.

امکان دارد پرسپولیس بازی ملوان را فدای بازی با سپاهان کند؟

– اصلا چنین چیزی مطرح نیست و ما نمی‌توانیم تماشاگران خود را ناراحت کنیم. این نمی‌شود که ما به ملوان ببازیم و تماشاگران ناراحت شوند بعد سپاهان را ببریم تا آنها را خوشحال کنیم. بازی ملوان مثل بقیه بازی‌ها برای ما حساس است.

به پایان لیگ که نزدیک می‌شویم بحث تمدید قرارداد بازیکنان مطرح می‌شود بعد از یکسال حضور در پرسپولیس امکان دارد قراردادتان را برای فصل بعد تمدید کنید؟

–  ما فعلا بازی حساسی با سپاهان در فینال جام حذفی را پیش رو داریم. بعد از آن بازی می‌توانم در مورد این مسئله صحبت کنم. برای تمدید قرارداد اینکه چه کسی سرمربی تیم باشد و مسائل دیگر را هم باید لحاظ کنیم، هر چند که تصمیم نهایی را در این مسئله خود بازیکن می‌گیرد.

با توجه به اینکه بازیکنان مازندرانی خوبی در لیگ حضور دارند، چرا هیچ‌وقت مازندران در لیگ برتر نماینده‌ای ندارد؟

– این بر می‌گردد به عملکرد مسئولان ورزش مازندران. آنها اگر این مقدار که به کشتی اهمیت می‌دهند به فوتبال هم اهمیت می‌دادند الان مازندران یک تیم در لیگ برتر داشت. شما ببینید در هر تیم 2 بازیکن خوبش مازندرانی هستند اما یک تیم در لیگ برتر از استان مازندران نیست. بعد از اینکه آقای درویش از دنیا رفت شموشک هم نابود شد. نساجی هم همیشه لیگ را خوب شروع می‌کند اما در ادامه به خاطر مشکلات مالی لیگ برتری نمی‌شود.

واقعا مازندران با این پتانسیل باید مشکل مالی داشته باشد؟

– سوال من هم همین است، این همه کارخانه و بندر در استان مازندران وجود دارد که می‌توانند یک تنه خرج 10 تیم لیگ برتری را بدهند اما چرا همیشه از مشکل مالی صحبت می‌شود؟ چرا استان مازندران با این وسعت نباید یک استادیوم استاندارد داشته باشد؟ الان به هر شهر و استانی که می‌روی یک ورزشگاه خوب 15 هزار نفری دارد اما مازندران این طور نیست. واقعا نمی‌دانم ایراد کار کجاست. باید همه مازندرانی‌های فوتبال دور هم جمع شوند و یک تصمیم درست بگیرند.

با این همه تعریفی که از فوتبال مازندران کردی خودت حاضری برای یک تیم لیگ برتری مازندرانی بازی کنی؟

مازندران در لیگ برتر تیم داشته باشد من حاضرم با نصف پولی که از تیم‌های دیگر می‌گیرم برای تیم شهرم بازی کنم، چون هر کجا که باشم باز خارج از شهر و استانم هستم و این برایم مشکل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)