پرسپولیس نیوز:  محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس در سه سال گذشته سه جام قهرمانی با سپاهان به دست آورد ولی امسال در لیگ برتر نتوانست طعم قهرمانی را بچشد.

 او اما با پرسپوليس راهي فينال جام حذفي شده و اميدوار است كه تيمش جام قهرماني را بالاي سر ببرد.بنگر كه قراردادش با سرخ پوشان هم به اتمام رسيده است هنوز تصميمي براي فصل بعد نگرفته ولي خودش تاكيد مي كند كه دوست دارد سال بعد هم در اين تيم بماند.او در خصوص وضعيت پرسپوليس و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبر پاسخ مي دهد.
اينكه در شرايط مسابقه قرار نداريد،برايتان آزاردهنده نيست؟
به هر حال اين برنامه اي است كه سازمان ليگ ترتيب داده و بايد با آن كنار بياييم.در ضمن ما ديروز هم بازي دوستانه انجام داديم كه از شرايط بازي دور نباشيم.
در مورد فینال جام حذفی چه صحبتي داري؟
هر دو تیم به خاطر قدرتی که دارند تا اینجا بالا آمده اند و اگر قوی نبودند راهی فینال نمی شدند. با این حال سپاهان یک تیم بزرگ و قابل احترام در فوتبال ایران است و ما کار آسانی نداریم. امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.
فکر می‌کنی چند درصد شانس پیروزی مقابل سپاهان دارید؟
نتیجه اصلا قابل پیش بینی نیست و جای هیچ اشتباه و ریسکی وجود ندارد. در این چند سال به قهرمانی عادت کرده ام و دوست دارم در تیمی که هستم باز هم جام بگیرم.
سپاهان اين روزها شرايط روحي خوبي ندارد و افت فني هم كرده است.فكر نمي كني كار راحتي داشته باشيد؟
من نمي دانم سپاهان با چه شرايطي مقابل ما قرار خواهد گرفت ولي براي ما هيچ فرقي ندارد چون فقط قهرماني مي خواهيم و بايد سپاهان را تحت هر شرايطي ببريم.
براي فصل بعد دوست داري در پرسپوليس بماني؟
بايد ديد چه اتفاقاتي رخ مي دهد و برنامه باشگاه چيست ولي هنوز پرسپوليس به من پيشنهادي براي تمديد قرارداد نداده است.با اين حال من بازيكن آزاد هستم و خودم در مورد آينده ام تصميم خواهم گرفت.
الان پرسپوليس با چند مدافع ليگ برتري وارد مذاكره شده است.اين براي تو ناراحت كننده نيست؟
مدافعاني كه قرار است به پرسپوليس بيايند بايد ناراحت باشند كه قرار است با مدافعان فعلي رقابت كنند.الان در پرسپوليس سه چهار مدافع مياني هستند كه قراردادشان تمام شده و آزاد هستند كه در مورد آينده شان تصميم بگيرند.باشگاه هم مختار است با هر بازيكني كه دوست دارد مذاكره كند.
هواي رفتن به سپاهان به سرت نزده؟
باور كنيد نمي دانم چه تصميمي براي فصل بعد خواهم گرفت.
با علي دايي هم براي پيوستن به راه آهن حرف نزدي؟
خير،من مذاكره اي با دايي نداشتم و حرفي با ايشان نزدم.
اين روزها بحث جدايي رويانيان از پرسپوليس بعد از انتخابات رياست جمهوري شنيده مي شود و مي گويند شايد گل محمدي هم فصل بعد در پرسپوليس نباشد.در اين خصوص چه صحبتي داري؟
راستش را بخواهيد من اطلاعي از ماندن يا جدايي رويانيان و گل محمدي ندارم و نمي دانم چه اتفاقاتي خواهد افتاد.
در مورد شايعاتي كه اين روزها در خصوص احشان حاج صفي همبازي سابقت به وجود آمده چه صحبتي داري؟
من با قاطعيت مي گويم كه احسان بهترين دفاع چپ ايران است و بچه بسيار پاكي است.كار برنامه نود در مورد حاج صفي بسيار زشت بود كه بازي هاي اخير او را نشان داد و انتقاد كرد.احسان فوتباليست متعصبي است و حتي وقتي در تراكتور بود با اينكه با سپاهان قرارداد داشت ولي نهايت تلاش خود را در تراكتور انجام مي داد.اين شايعات كه در مورد احسان به وجود آمده كذب محض است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)