پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است میزبانی از پرسپولیس و استقلال حق تیم‌هایی مانند سایپاست.

محسن بنگر در خصوص اینکه چرا پرسپولیس مقابل مس کرمان نتوانست در نیمه اول گلزنی کند، گفت: متاسفانه تیم‌ها مقابل پرسپولیس برای دفاع کردن به زمین می‌آیند و این کار را ما را سخت می‌کند. شما دیدید زمانی که گل اول را به ثمر رساندیم تازه تیم مس جلو کشید، این نشان می‌دهد که بازی این تیم چقدر بسته و دفاعی بوده است. البته تیم‌ها حق دارند اینطور عمل کنند، چون مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.

وی درباره بسته ماندن دروازه‌ پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: اینکه گل نمی‌خوریم برای مدافعان بسیار خوب است اما مهم‌تر از این مسئله این است که برنده بازی باشیم. اگر مثل بازی ذوب‌آهن گل نخوریم و نبریم لذتی ندارد. باید بگویم در بسته ماندن دروازه پرسپولیس همه تیم موثر بودند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه دیدار هفته چهارم لیگ مقابل سایپا بازی سختی است، عنوان کرد: قبل از شروع فصل در دیداری دوستانه مغلوب سایپا شدیم که البته سرحال نبودیم اما شرایط این بازی با آن دیدار دوستانه فرق می‌کند. ما برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم چون می‌خواهیم تمام امتیازات نیم فصل اول را جمع کنیم.

بنگر در مورد برگزاری بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج تاکید کرد: برای‌مان فرقی نمی‌کند در چه ورزشگاهی به میدان خواهیم رفت. میزبانی حق سایپاست و نباید در این مورد بی‌انصاف باشیم. به عقیده من هیچ مشکلی برای بازی در کرج نداریم.

وی در خصوص تقابلش با ادینهو، مهاجم مس کرمان هم گفت: ادینهو بازیکن خوبی است که بعد از یکی، 2 سال به ایران بازگشته است. برای من فرقی نمی‌کند مقابل چه بازیکنی به میدان بروم، چرا که موفقیت تیمم مهم‌تر از همه این مسائل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)