پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان نباید از بابت جدایی سیدجلال حسینی زانوی غم بغل بگیرند.

محسن بنگر   در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، جدال این تیم برابر فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، تساوی سرخپوشان برابر نفت تهران، جدایی سیدجلال حسینی از این تیم و مسائل دیگر به اظهارنظر پرداخته است که مشروح آن در زیر می‌آید:‌

 

شرایط پرسپولیس با توجه به تساوی که هفته اول مقابل نفت تهران داشتید، نگران‌کننده نیست؟

درست است که امتیاز از دست دادن در بازی خانگی خوب نیست ولی ما در بازی اول نمایش خوبی داشتیم. چهار موقعیت صددرصد گل داشتیم و بهتر از نفت بازی کردیم اما پیروز نشدیم. البته نفتی‌ها پارسال هم ما را اذیت کردند ولی در این بازی تحت تأثیر عملکردمان قرار گرفته بودند.

 ولی استقلال و سپاهان، دو رقیب اصلی شما لیگ برتر را با برد شروع کردند؟

ما توجهی به دیگر تیم‌ها نداریم اما رقیبان پرسپولیس هم بازی‌های سختی دارند. تیم ما جوان‌های خیلی خوبی دارد و مطمئناً در هفته‌های آینده شکل خوبی خواهد گرفت. هواداران پرسپولیس نباید نگران باشند.

 بازی با فولاد، حریفی که نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی بسیار سختی است و اصلاً فریب این مسائل را نمی‌خوریم. فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است که همیشه از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می‌کند. هوای گرم اهواز و همچنین زمین نامساعدی که آنجا دارد کار ما را سخت می‌کند ولی باید این بازی را ببریم.

 قبول داری اگر مساوی کنید از کورس مدعیان عقب می‌مانید؟

اگر در این بازی با امتیاز به تهران برگردیم خیلی خوب خواهد شد. ما برای برد بازی می‌‌کنیم ولی گرفتن یک امتیاز هم راضی‌کننده به نظر می‌‌رسد. هنوز در ابتدای راه هستیم و باید سختی بازی‌ها را هم در نظر بگیریم.

 برخی معتقدند جدایی  سیدجلال حسینی به پرسپولیس ضربه می‌زند. نظر تو در این خصوص چیست؟

سید جلال نقش مهمی در پرسپولیس داشت و بارها این موضوع را گفتم ولی او حالا جدا شده است. با این شرایط چه کاری از ما ساخته است؟ ما نباید بابت جدایی سیدجلال زانوی غم بغل بگیریم. این تصمیمی بود که خودش گرفت. تیم ما مدافعان خوبی دارد و مطمئن باشید نمی‌گذاریم آسیبی به خط دفاعی پرسپولیس برسد.

 عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم ما نسبت به سال قبل تغییرات کمی داشته، چرا که نیاز نبود زیاد بازیکن عوض کنیم. پرسپولیس امسال جوان‌های خوبی دارد و اگر آنها راه بیافتند به هیچکس احتیاج نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)