پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: تیم جوان و یکدستی داریم اما هواداران نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشند.

محسن بنگر در خصوص اردوی تیمش در ترکیه عنوان کرد: اردوی خوب و مفیدی را پشت‌سر گذاشتیم و جدا از تمرینات  بدنسازی سنگینی گه انجام دادیم چند بازی تدارکاتی خوب هم داشتیم.

وی ادامه داد: این اردو صددرصد به ما کمک خواهد کرد که با آمادگی بهتری وارد مسابقات لیگ شویم. جدا از این موضوع،  چنین اردو‌های بلند مدتی صمیمیت بازیکنان را بیشتر کرده و بازیکنان جدید را با نفرات قدیمی‌تر هماهنگ می‌کند.

مدافع پرسپولیس با اشاره به سطح حریفان پرسپولیس در اردوی ترکیه یادآور شد: با یک تیم از سوپر لیگ ترکیه بازی کردیم. تیم امید ترینیدادتوباگو و قهرمان لیگ ترکمنستان هم دیگر حریفان ما بودند که در سطح خوبی قرار داشتند. بازی‌های خوبی برگزار کردیم و نتایج بدی هم نگرفتیم.

بنگر در پاسخ به این سوال که تیمش در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده است یا نه؟ یادآور شد: ما تیم جوان و یکدستی داریم و در نقاطی که ضعف داشتیم بازیکن گرفتیم. البته هنوز یک دو جای خالی داریم که باشگاه در تلاش است بازیکنان  مدنظر برانکو را در این پست‌ها جذب کند.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود پرسپولیس نمی‌تواند انتظار هوادارانش را در لیگ پانزدهم برآورده کند، گفت: به عقیده من هواداران نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشند. باید بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم روند خوب و رو به رشدی را در پیش بگیریم. باشگاه بر اساس بودجه‌ای که داشت بازیکن جدب کرد و سعی همه ما این است با کسب نتایج خوب انتظارات هواداران‌مان را برآورده کنیم.

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا نباید پرسپسولیس را جزو تیم‌های مدعی بدانیم، تصریح کرد: این طور نیست که ما نسبت به آینده ناامید باشیم، برای قهرمانی می‌جنگیم اما نمی‌گویم حتما قهرمان خواهیم شد.

وی درباره جدایی محمد نوری گفت: در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات طبیعی است و هر بازیکنی خودش در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. من برای نوری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)