پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه‌ام بود که عکس غلامحسین مظلومی را زیر لباسم بگذارم چرا که مثل او در فوتبال کم داریم.

محسن بنگر در خصوص حرکتی که بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن در جام حذفی انجام داد و عکس غلامحسین مظلومی عکس مهاجم سال‌های مهاجم استقلال را در زیر پیراهنش گذاشته بود، گفت: کار خاصی نکردم که بخواهم درباره‌آن صحبت کنم. چرا که این وظیفه همه ماست که به پیشکسوتان‌مان احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: مگر ما چند غلامحسین مظلومی،علی پروین، مجتبی محرمی یا محمد پنجعلی داریم؟ این وظیفه من بود که به پیشکسوتم احترام بگذارم و با این کار نشان دهم که به یاد غلامحسین مظلومی هستم چرا که او فرد بزرگی در فوتبال ما بود و شاید سال‌ها همانند او به فوتبال نیاید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا او این کار را کرد و سایر بازیکنان این کار را نمی‌کنند، تصریح کرد: به هر حال من وظیفه داشتم که برای پیشکسوت فوتبال کشورم این کار را انجام دهم اما اینکه چرا بازیکنان جوان چنین کاری نمی‌کنند شاید به این دلیل است که کله‌شان بوی قورمه‌سبزی می‌دهد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عیادت غلامحسین مظلومی هم رفته یا نه، تصریح کرد: متأسفانه هنوز فرصت نکردم به دیدار او بروم. البته زمانی که در بیمارستان بهمن بستری بود و چون این بیمارستان نزدیک خانه ما بود با دسته‌گل به بیمارستان رفتم اما پرستاران اعلام کردند که او صبح آن روز مرخص شده بود.

بنگر در پایان خاطرنشان کرد: من مدافع هستم و شانس کمی برای گل‌زدن در هر بازی دارم اما اگر گل‌ می‌زدم قطعا این پیراهن را زیر لباسم نشان می‌دادم. البته باید بگویم که در بازی با سایپا هم این لباس تن من بود و می‌خواستم عکس غلامحسین مظلومی را در آن بازی نشان دهم اما چون آن بازی را باختیم درست نبود این کار را بکنم ولی وقتی دیروز پیروز شدیم این کار را انجام دادم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)