پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما پیش از دیدار مقابل النصر با توجه به قدرت این تیم به نتیجه تساوی هم راضی بودیم.
محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر مقابل النصر مقابل صد هزار هوادار اظهار داشت: واقعاً حضور تماشاگران تأثیر بسزایی در بازی ما داشت و در واقع برای ما نقش دو بازیکن را ایفا می‌کرد و ما در این دیدار با 13 نفر مقابل النصر قرار گرفتیم.
 
وی در مورد اینکه آیا اطلاع دارد 20 هزار هوادار هم در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: من کمی دیر به ورزشگاه آمدم، وقتی وارد ورزشگاه شدم، طبقه پایین پر شده بود و در طبقه بالا هم نصف ورزشگاه تماشاگر نشسته بود. دمشان گرم، واقعاً آنها بسیار همت کردند. امیدوارم در بازی با بنیادکار هم تیم را همراهی کنند.
 
مدافع پرسپولیس تأکید کرد: ما در بازی‌های لیگ نتوانستیم نتیجه بگیریم و حالا باید ببینیم با تغییر و تحولات چه اتفاقی رخ می‌دهد. به کادر فنی گذشته و به درخشان و دستیارانش تبریک می‌گویم. ما بازی خوبی مقابل تیم صدرنشین عربستان انجام دادیم که با 8 اختلاف امتیاز در صدر قرار دارد.
 
بنگر تأکید کرد: النصر در حالی صدرنشین لیگ عربستان است که تیم‌هایی چون الهلال، الشباب و الاتحاد در این لیگ حضور دارند. یک بازیکن آنها به قیمت 6 میلیون پوند است که به اندازه کل هزینه باشگاه پرسپولیس است. ما پیش از بازی به نتیجه تساوی هم راضی بودیم، اما خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم.
 
وی در خصوص اینکه آیا دوست نداشت در این دیدار بازی کند، گفت: صددرصد هر بازیکنی دوست دارد در این میدان بازی کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)