مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم‌ فوتبال شاهين بوشهر گفت: مي‌خواهم با ارائه يك بازي خوب جواب آنهايي كه باعث جدايي‌ام از پرسپوليس شدند را بدهم.

هافبك فصل گذشته پرسپوليس در مورد انگيزه خود براي اين ديدار تاكيد كرد: انگيزه بسيار بالايي براي بازي مقابل تيم سابق خود دارم. البته تمام تيم‌هايي كه تازه به ليگ‌برتر آمده‌اند انگيزه زيادي براي بازي مقابل پرسپوليس دارند كه اين بار من در يكي از اين تيم‌ها قرار گرفته‌ام و از اين بابت روحيه 2 برابري مقابل پرسپوليس خواهم داشت.
وي يادآور شد: پرسپوليس تيمي است كه 2 سال در آن زحمت كشيدم. اين تيم به گردن من حق دارد و فوتبالم را مديون آن هستم. البته اشخاصي بودند كه باعث جدايي من از اين تيم شدند و در آخرين روزهاي نقل و انتقالات آن رفتار را با من كردند كه مي‌خواهم با يك بازي خوب خودم را به آنها ثابت كنم.
عبدي در مورد تفاوت پرسپوليس اين فصل با فصل گذشته گفت: اين تيم نسبت به فصل گذشته جوان تر شده و هيچ حاشيه‌اي ندارد. پرسپوليس نشان داده هفته به هفته بهتر شده و به صدر جدول نزديك تر مي‌شود كه اميدوارم در پايان فصل قهرمان ليگ شود.

هافبك تيم فوتبال شاهين بوشهر در پاسخ به اين سئوال كه بازيكنان اين تيم جوان هستند و امكان دارد در ورزشگاه آزادي تحت تاثير قرار بگيرند، تصريح كرد: قبول دارم بازيكنان كم تجربه‌اي داريم و به بازي در ليگ‌برتر زياد آشنا نيستند، اما بزرگترها و با تجربه‌هاي تيم اين موضوع را گوشزد كرده‌اند. ما در بازي‌هاي گذشته مقداري بدشانس بوده‌ايم. اگر بتوانيم دقايق اوليه، بازي مقابل پرسپوليس را كنترل كنيم، مي‌توانيم نتيجه خوبي را كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)