پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:همین توپها با رنگ دیگری در لیگ فرانسه و جام حذفی این کشور استفاده می شود.

غلامرضا بهروان درباره میزبانی سایپا از پرسپولیس در کرج عنوان کرد:همه چیز خوب بود.مسابقه در بهترین شرایط برگزار شد.به نظرم حق مردم این استان بود که میزبانی را بگیرند.خوشحالم سایپا به حقش در میزبانی  رسید.به سهم خود از همه برگزارکنندگان مسابقه تشکر می کنم.

وی درباره کیفیت توپهای لیگ برتر گفت:در این باره برخی این توپها را نفی می کنند و برخی دیگر در اثباتش صحبت می کنند.کیفیت این توپها نسبت به سال قبل بهتر است.با این حال با مسولین شرکت تولیدکننده جلسه می گذاریم تا ببینیم آیا مشکلی دارد یا نه.اگر حافظه تان یاری کند در بازی سپاهان و الغرافه توپی که منتسب به شرکت نایک بود ترکید.

بهروان ادامه داد:نمی خواهم به این بحث ورود کنم اما باید استاندارهای نگهداری توپها را هم رعایت کنیم.برخی زیاد به توپها باد می زنند.قبل از جام جهانی گذشته همه به توپهای آدیداس اعتراض می کردند اما همان توپها در جام کنفدراسیون ها هم استفاده شد.نمی خواهم بگویم توپهای ما در آن سطح است اما همین توپها با رنگ دیگری در لیگ فرانسه و جام حذفی این کشور استفاده می شود.

وی افزود:اگر واقعا به این نتیجه برسیم که توپها کیفیت لازم را ندارند،شرکت تولید کننده باید تصمیم جدیدی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)