خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر گفت که اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس را پیگیری و بررسی خواهند کرد.

 

غلامرضا بهروان در مورد نارضایتی باشگاه صبای قم از زمان برگزاری مسابقه با نفت تهران و تغییر برنامه این بازی عنوان کرد: اکنون میزبان بازی های نوجوانان هستیم و باید به آن نگاه ملی داشته باشیم. الان فقط این فدراسیون فوتبال نیست که میزبان مسابقات نوجوانان است بلکه همه ایران میزبان هستند و باید همکاری خود را با هم بیشتر کنیم.

 

وی در مورد گلایه های یحیی گل محمدی از تصمیمات سازمان لیگ و داوری این بازی و همچنین صحبت مدیرعامل باشگاه صبا مبنی بر اینکه گفته پیروزی نفت مبارک بهروان باشد، گفت: در مورد مسائل داوری نمی توانم حرفی بزنم اما در مورد تغییر زمان و ورزشگاه بازی مجبور به این کار شدیم. می خواستیم بازی 31 شهریور در ورزشگاه دستگردی برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما اطلاع داد 48 ساعت قبل از شروع مسابقات حق نداریم بازی دیگری را در این ورزشگاه برگزار کنیم و ورزشگاه باید در اختیار AFC قرار گیرد.

 

بهروان ادامه داد: می خواستیم پنجشنبه 30 شهریور بازی برگزار شود اما صبا مخالفت کرد و گفت نمی توانیم در این روز بازی کنیم اما آنها همان روز یک بازی دوستانه با همه بازیکنان خود انجام دادند. از سویی گفتیم بازی 17 مهر برگزار شود اما نفتی ها گفتند می خواهیم به اردو برویم. نمی دانیم برای این فوتبال باید باشگاه ها تصمیم بگیرند یا سازمان لیگ؟ همه می گویند به خاطر مسابقات قهرمانی نوجوانان ورزشگاه را از ما گرفته اید و حالا باید آنها هر خواسته ای داشته باشند ما گوش کنیم.

 

سرپرست سازمان لیگ تاکید کرد: به نظر می رسد باید در تصمیمات خود رفتار قاطعانه تری داشته باشیم. هر چه می خواهیم با مدیران باشگاه ها تعامل کنیم آنها خواسته های بیشتری دارند و اگر با یک تصمیم آنها مخالفت شود در رسانه ها به خود اجازه می دهند هر چه می خواهند بگویند. رمضان بیگی مدیرعامل صبا همکار ماست ولی می خواهم به او بگویم اگر روز گذشته بازی را می برد باز این پیروزی را به من تقدیم می کرد؟ فوتبال همین است. یک روز تیمی می برد و روزی دیگر می بازد. با وجود این حرف احترامش را حفظ می کنم و جوابش را نمی دهم.

 

وی افزود: این صحبت ها را ناشی از شکست و عصبانیتی که داشته می گذارم ولی از آنها می خواهم در آرامش و خلوت خود انصاف داشته باشند و وجدان خود را قاضی کنند.

 

بهروان در ادامه در مورد بازی راه آهن و مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر عنوان کرد: با مدیر قبلی مس به توافق رسیده بودیم این مسابقه در کرمان برگزار شود اما مدیرعامل جدید این باشگاه نامه زد که موافق این تصمیم نیست. امروز قرار است در مورد این موضوع تصمیم گیری کنیم. کسی همکاری نمی کند. در حال میزبانی یک حرکت ملی هستیم اما هر باشگاه به فکر خواسته های خودش است و در ازای در اختیار گذاشتن ورزشگاهش خواسته های زیادی از فدراسیون دارد. مگر چندی قبل ملت ایران پذیرای اجلاس سران کشورهای غیر متعهد نبود؟ این مسابقات هم مثل همین اجلاس است. اگر میزبانی خوبی در این رقابت ها داشته باشیم می توانیم میزبانی جام ملت های آسیا را هم بگیریم.

 

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: مدیرعامل یک باشگاه موافق تصمیم سازمان لیگ است اما همین مدیر وقتی با سرمربی تیم خود مشورت می کند نظرش تغییر می کند. در واقع این سرمربیان هستند که برای باشگاه تصمیم گیری می کنند. به ما می گویند برنامه ریزی بلد نیستید. درحالی که برنامه لیگ از مرداد اعلام شده بود. ما با باشگاه ها سر جنگ نداریم و مدافع حقوق باشگاه ها هستیم اما باشگاه ها از روی عصبانیت حرف هایی می زنند که آنها را به وجدانشان رجوع می دهم.

 

بهروان در پاسخ به این سؤال که تاریخ بازی استقلال و پیکان معوقه از هفته هفتم چه زمانی خواهد بود،  گفت: هنوز تصمیم گیری نشده و منتظر برنامه اردویی تیم ملی هستیم. ابتدا باید به تیم ملی کمک کنیم تا بتواند مقابل کره جنوبی نتیجه بگیرد. نتیجه گرفتن تیم ملی برای کل فوتبال ما خوب است. این تیم متعلق به مردم است نه فرد خاص.

 

سرپرست سازمان لیگ در مورد اتفاقاتی که برای بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان رخ داده و بی حال شده اند، اظهار داشت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و حتی از نماینده خود خواستیم همراه بازیکنان پرسپولیس به اورژانس بروند و گزارش خود را برای ما بیاورند. قطعا نتیجه آن را اعلام می کنیم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)