پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد، حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس – میلان شدنی نیست.

مهدی تاج پس از جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان عنوان کرد: برنامه ما برای بازی پرسپولیس – میلان از ابتدا این بود که مسابقه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد که در ساعت 17:30 این بازی آغاز شود و ما هم موافقت کردیم.

وی افزود: موافقت سازمان لیگ به این دلیل بود که بازی پرسپولیس – میلان هیچ مدعی نداشت و مانند بازی‌های لیگ برنامه دیگر تیم‌ها را به هم نمی‌ریخت به همین دلیل موافقت شد که این بازی ساعت 17:30 انجام شود اما دوباره تصمیم گرفتیم بازی را از ساعت 15 برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ درباره علت این تصمیم گفت: به این دلیل که روز پنج‌شنبه با شب شهادت امام سجاد (ع) همزمان است برنامه را دوباره تغییر دادیم که ساعت 15 بازی ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس را برگزار کنیم، چرا که پرسپولیسی‌ها برنامه‌هایی دارند و خواستیم با شهادت امام سجاد (ع) همزمان نشود.

  پس از صحبت‌های تاج، بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: درباره صحبت‌های آقای تاج باید توضیحی بدهم. ما چندین ایمیل از میلانی‌ها داشتیم که آنها اصرار کردند بازی ساعت 15 برگزار شود، تغییر برنامه بیشتر نظر آنها بود و به نوعی به ما تحمیل شد.

وی در خصوص اینکه تجلیل از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس در چه زمانی از بازی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید زمانی انجام شود که تصاویر تلویزیونی هم باشد به همین دلیل با تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر جلسه‌ای داشتیم و قرار شد آنها باکس آگهی‌های تبلیغاتی خود را به ما اعلام کنند تا ما ببینیم در بین 2 نیمه می‌توانیم از پیشکسوتان تقدیر کنیم یا در پایان بازی.

منتقمی با اعلام اینکه تهیه کننده برنامه فوتبال برتر فردا در این خصوص به باشگاه پرسپولیس پاسخ خواهد داد، گفت: قرار است در این بازی پرسپولیس با 2 ترکیب در 2 نیمه به میدان برود.

 در ادامه غلامرضا بهروان به عنوان مسئول برگزاری مسابقه پرسپولیس و میلان اظهار داشت: در خصوص مراسم تجلیل به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کردیم که اجازه نمی‌دهیم تجربه دیدار تیم ملی با ستارگان 98 تکرار شود و به غیر از 11 بازیکن اصلی و 23 جایی که روی نیمکت ذخیره‌های ورزشگاه وجود دارد به افراد اضافه دیگر اجازه حضور در کنار زمین را نخواهیم داد.

بهروان خاطرنشان کرد: زمان استراحت بین 2 نیمه 15 دقیقه بیشتر نخواهد بود و به همین دلیل تصمیم‌گیری درباره مراسم تجلیل را برعهده مسئولان باشگاه پرسپولیس گذاشته‌ایم.

وی درباره برگزاری بازی در ساعت 15 نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه شب شهادت امام سجاد (ع) است بعد از اذان مغرب امکان شادی کردن وجود نداشت و به همین دلیل برگزاری بازی در ساعت 15 بهتر بود.

بهروان همچنین تصریح کرد: بحث تبلیغات دور زمین، لباس داوران، توپ جمع‌کن‌ها و تهیه توپ مسابقه همگی برعهده باشگاه پرسپولیس گذاشته شده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره امکان حضور بانوان نیز گفت: با توجه به قوانین جاری این اتفاق شدنی نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)