پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان در مورد زمان برگزاری مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: طبق تقویم سالیانه و برنامه‌ای که پیش از این طرح شده بود دیدار‌های جام حذفی در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار خواهد شد. 7 بازی که یکی از آنها دیدار پرسپولیس با حریفش است روز 24 مهر و 9 بازی و دیدار استقلال روز بیست و پنجم برگزار می‌شود مشروط بر اینکه تیم ملی حداکثر روز 23 مهر در تهران باشد و بازیکنان را به باشگاه‌ها تحویل بدهد.

وی ادامه داد: برخی از تیم‌ها مثل استقلال 6 بازیکن در تیم ملی دارند که من در این مورد با کفاشیان صحبت کرده‌ام و به او نامه‌ هم نوشتم که ایشان گفتند تیم ملی ان‌شاءالله روز بیست و سوم در تهران است. خود کی‌روش هم بر روی اجرای برنامه طراحی شده تاکید داشت. البته استقلال با لیگ دسته دومی بازی دارد اما بازی‌های جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست. به هر حال مسابقات فشرده است. تیم ملی قرار است روز 22 مهر در لیسبون بازی کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد بدهی‌های باشگاه‌های لیگ دسته یک و اینکه او به فدراسیون نامه نوشته بود تا تکلیف بدهی‌های این باشگاه مشخص شود گفت: بله همانطور که گفتید من نامه نوشته‌ام اما هیچ جواب خاصی از سوی فدراسیون به ما داده نشد. در حال حاضر جز یکی دو باشگاه تمامی باشگاه‌های لیگ دسته یک بدهی دارند و در واقع می‌توان گفت: 22 تیم در لیگ یک بدهکارند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)