پرسپولیس نیوز : غلامرضا بهروان مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ امروز در گفت و گو با رادیو ورزش اعلام کرد که لیگ برتر زودتر از زمان مقرر برگزار خواهد شد.

بر اساس گفته بهروان هفته هجدهم لیگ برتر از 9 بهمن آغاز خواهد شد. به این ترتیب در نهم بهمن 3 بازی هفته هجدهم و در دهم بهمن هم 5 بازی دیگر برگزار خواهد شد تا به این ترتیب دوباره قطار لیگ برتر به حرکت بیفتد.

رئیس کمیته مسابقات گفت: دیدار تیم‌های استقلال مقابل سپاهان و پرسپولیس برابر ذوب‌آهن روز جمعه 10 بهمن برگزار خواهد شد.

غلامرضا بهروان در خصوص حذف تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و تغییر برنامه لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات لیگ از پنجشنبه و جمعه 9 و 10 بهمن‌ماه همین هفته پیگیری خواهد شد و تا ساعاتی دیگر برنامه جدید لیگ برتر را روی سایت سازمان لیگ قرار خواهیم داد.

وی در مورد اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چه روزهایی است اظهار داشت: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌ آهن که در اصفهان برگزار می‌شود حدود ساعت 14 آغاز خواهد شد و دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان هم یک نیمه آن پیش از اذان و نیمه دیگر بعد از اذان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات تصریح کرد: روز جمعه 3 بازی لیگ برتر برگزار می‌شود و در روز پنجشنبه نیز 5 بازی برگزار خواهد شد. برنامه سایر هفته‌های لیگ برتر هم به این ترتیب تنظیم خواهد شد و تا ساعتی دیگر روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار می‌گیرد.

بهروان در مورد اینکه تیم ملی در خصوص بازیکن دوپینگی عراق شکایت کرده و هنوز برای بقا در جام ملت‌ها شانسی برای خود قائل است گفت: به هر حال تیم ملی دارد به ایران بازمی‌گردد و ما هم طبق این موضوع برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

 

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است لیگ برتر زودتر برگزار شود خاطرنشان کرد: روز گذشته از اول وقت در سازمان لیگ حضور داشتم. باور کنید به خاطر اتفاقی که برای تیم ملی افتاد دیشب نتوانستم بخوابم. یک برنامه جدید طراحی کردیم و برای کاستن از فشار مسابقات در حالی که قرار بود لیگ از 15 و 16 بهمن آغاز شود مسابقات از 9 و 10 بهمن آغاز خواهد شد. 9 بهمن 3 مسابقه و 10 بهمن پنج مسابقه هفته هجدهم برگزار می‌شود. امروز این مسئله را به طور رسمی اعلام می‌کنیم. همچنین باید تیم ملی را مدنظر قرار دهیم تا ان‌شالله این تیم هم وقت کافی برای برگزاری تمریناتش داشته باشد و بتواند خود را به خوبی نشان دهد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)