پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر منطقی بوده و ما چاره‌ای به جز این کار نداشتیم.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ در مورد تعطیلی 18 روزه مسابقات فوتبال ایران گفت: تعطیلی 18 روزه نداریم بلکه در تاریخ 24،25 و26 مهرماه جام حذفی با حضور 16 تیم لیگ برتر با 16 تیم صعود کننده از مراحل قبل در جام حذفی بازی می کنند.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری هفته  یازدهم لیگ برتر در تاریخ دهم و یازدهم مهرماه ، تیم ملی کشورمان در تاریخ 12 مهر که مصادف با مسابقات فیفا است، جهت حضور بهتر در مسابقات جام ملت‌های آسیا عازم پرتغال می‌شود و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های پرتغالی برگزار می کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: در تاریخ 24 و 25 و احتمالا 26 مهر ماه جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌شود که  در آن شانزده تیم صعود کرده از لیگ‌های دسته اول و دوم و 16 تیم لیگ برتری با هم به رقابت می‌پردازند،همچنین در تاریخ 3 و 4 آبان هم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را داریم. در تاریخ 29 و 30 مهر ماه هم هفته 12 لیگ برتر آغاز می شود.

بهروان افزود: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی و برگزاری مسابقات جام حذفی، تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر منطقی بوده و ما چاره‌ای به جز این کار نداشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)