پرسپولیس نیوز : مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: مسئولان باشگاه فولاد درخواست تغییر زمان بازی با صبا را دادند اما این مسئله به این سادگی نیست.

علامرضا بهروان،‌در خصوص درخواست مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر تغییر زمان بازی امروز این تیم مقابل صبای قم گفت: این مسئله به صورت تلفنی به من گفته شده و باید آن‌را بررسی کنیم. فکر می‌کنم تا یک ساعت دیگر بتوانم نتیجه این مسئله را اعلام کنیم.

وی درباره اینکه چقدر احتمال تغییر زمان این بازی وجود دارد ادامه داد: مسئولان باشگاه فولاد گفته‌اند که اگر بازی زیر نور برگزار شود هزینه‌های ما بالا می‌رود. البته من هنوز درخواست کتبی در این باره ندیده‌ام اما به همین سادگی هم نیست که بخواهیم زمان بازی را تغییر دهیم. باید بررسی شود. همان طور که می‌دانید امروز یک بازی بیشتر برگزار نخواهد شد و ما هم از قبل برنامه بازی را اعلام کردیم.

بهروان درباره دیدار فردای پرسپولیس و سیاه جامگان و اینکه در صورتی که محرومیت هواداران پرسپولیس تعلیق شود آیا آمادگی بلیت فروشی برای این بازی وجود دارد یا نه افزود: تا حالا که موضوعی دال بر بخشش هواداران پرسپولیس به ما نرسیده اما ما قطعا تابع آرای کمیته انضباطی هستیم اما اگر تصمیمی در این میان اتخاذ شود مطمئنا خودمان را هماهنگ می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)