پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات فوتبال ایران گفت: در محرومیت قاسم دهنوی نقشی نداشتیم و کمیته انضباطی و باشگاه پرسپولیس باید در این مورد پاسخگو باشند.

غلامرضا بهروان در مورد حضور نمایندگان زیاد از چند باشگاه در لیست تیم ملی زیر 22 سال و اینکه اردوهای این تیم از 5 دی آغاز می‌شود و تکلیف مسابقات لیگ برتر چه خواهد شد گفت: احتمالا بازی‌های این تیم‌ها را از جدول برمی‌داریم، دو سه جلسه مفصل با علیرضا منصوریان تشکیل دادیم و طبق تصمیم مسئولان فدراسیون اگر تیمی بیش از 3 بازیکن یا 3 بازیکن در لیست تیم ملی داشت دیدارهایش عقب می‌افتد. ما تا همین حالا در برنامه مشکلات زیادی داشتیم و حالا اگر تیم‌ملی زیر 22 سال تا فینال مسابقات بالا برود تا 7 بهمن برای برگزاری مسابقات تیم‌های دارای نماینده زیاد با مشکل روبرو خواهیم شد. شما تصور کنید که برای 3 تیم نباید مسابقه بگذاریم که این در هفته می‌شود لغو برگزاری شش تیم و 3 مسابقه که ما را با مشکل روبرو می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه چه زمانی این مسئله قطعی خواهد شد تاکید کرد: فردا جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و بعد از آن این مسئله به صورت قطعی بیان خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر 26 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در صورت اعلام لیست نهایی که دربرگیرنده 23 بازیکن است شاید تیم‌های دارای سه نماینده به بالا در تیم ملی زیر 22 سال کمتر شوند. در حال حاضر ذوب‌آهن با چهار نماینده، پرسپولیس و نفت تهران با سه نماینده شامل این تیم‌ها هستند. ما برنامه‌ریزی‌هایمان را می‌کنیم و آن را تا موقع اعلام لیست نهایی اعلام خواهیم کرد. البته از نظر بنده تیم‌هایی که حتی یک بازیکن در تیم ملی دارند ممکن است با مشکل روبرو شوند و این مسئله اصلا کم‌اهمیت نیست.

بهروان در مورد اینکه آیا با توجه به جلسه با کارلوس کی‌روش که قرار شده جام حذفی قبل از 20 فروردین به اتمام برسد آیا در برنامه‌های جام حذفی تغییری به وجود خواهد آمد خاطرنشان کرد: صددرصد این اتفاق می‌افتد اگر علیرضا منصوریان اجازه دهد تا ما بازی پرسپولیس و فولاد را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برگزار کنیم بسیاری از مشکلاتمان حل می‌شود با توجه به اینکه فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد از این منظر نیز دارای مشکلات هستیم به هر حال در جلسه فردا در مورد این مسئله نیز تصمیم‌گیری می‌کنیم. می‌دانید کارلوس کی‌روش تاکید دارد فاصله بازی‌ها هر 5 روز 6 روز یک بار باشد و برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان نباید بازی‌ها با فاصله کمتر برگزار شود. ما در مورد زمان بازی‌ها تا یک موضوع قطعی نشود نباید این مسائل را اعلام کنیم و مشخصا بعد از تصمیم‌گیری نهایی این موضوع را به تمامی باشگاه‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد انتقاداتی که به انتخاب بازیکنان فنی و اخلاق لیگ برتر وارد می‌شود گفت: به روابط بین‌الملل و روابط عمومی مسابقات اعلام کردیم معیارها را بنویسند به این مسئله انتقادهایی وارد است و بنده خودم نیز معتقدم باید معیارها را مشخص کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

بهروان در مورد اینکه سایت سپاهان اعلام کرده قاسم دهنوی بدهی خود را پرداخت کرده اما روز گذشته این بازیکن از حضور مقابل سایپا محروم شد تاکید کرد: در مورد این مسئله باید از کمیته انضباطی و باشگاه پرسپولیس سوال کنیم و ما نقشی در این مسئله نداشتیم.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه دهنوی نسبت به محرومیتش انتقاد کرده و اعلام کرده باشگاه‌هایی که بدهی زیادی دارند با چک ضمانت که آن را پرداخت هم نمی‌کنند بازی‌هایشان را انجام می‌دهند اما او اینچنین با محرومیت مواجه شده است خاطرنشان کرد: جواب این مسئله را من نباید بدهم. اتفاقا در این مورد بنده نیز حرف‌های زیادی دارم آقایان باید پاسخگوی این مسئله باشند و این موضوع مربوط به کمیته انضباطی است ما در حیطه خودمان کار می‌کنیم و نظرمان را نیز اعلام کردیم که به باشگاه‌های بدهکار خدمات نمی‌دهیم.

بهروان در مورد اینکه آیا او نیز به این مسئله انتقاد دارد گفت: کار از انتقاد گذشته بنده نظر شخصی خودم را دارم که آن را برای خودم نگه می‌دارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)