پرسپولیس نیوز :  عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت که قاسم دهنوی و حسین ماهینی، بازیکنان ذوب آهن و پرسپولیس منعی برای انجام بازی در لیگ نداشته‌اند.

غلامرضا بهروان درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به حضور قاسم دهنوی در ترکیب ذوب آهن هفته‌ سوم لیگ برتر، اظهار کرد: ما مشکل دهنوی را بررسی کردیم و فهمیدیم مشکلش حل شده است. به این ترتیب او منعی برای بازی کردن نداشت.

 پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که دهنوی جریمه سازمان لیگ را پرداخت نکرده و نباید برای ذوب آهن بازی می‌کرد.

همچنین باشگاه ذوب آهن در نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به حضور حسین ماهینی در ترکیب پرسپولیس معترض بود. این باشگاه هم معتقد است که ماهینی مشکل نظام وظیفه دارد.

بهروان در این باره هم گفت: فعلا تنها دو بازیکن هستند که طی نامه‌ای به ما اعلام شده حق بازی کردن ندارند؛ بختیار رحمانی و سعید حلافی.

وی ادامه داد: سایر بازیکنانی که نام‌شان در موضوع کارت‌های پایان خدمت برده شد باید با مراجعه به نظام وظیفه تعیین وضعیت کنند. اگر بعدها مشخص شود که این بازیکنان دارای اشکال هستند، مسئولیت آن بر عهده باشگاه است.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در پایان درباره فروش اینترنتی بلیت‌های لیگ برتر، گفت: هواداران از هم اکنون می‌توانند بلیت بازی‌ها و حتی دیدار شهرآورد را خریداری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)