پرسپولیس نیوز : غلامرضا بهروان گفت: با جلسه روز گذشته قطعاً بازی پرسپولیس و سایپا در کرج انجام می‌شود.

غلامرضا بهروان  اظهار داشت: با توجه به جلسه روز گذشته قطعاً‌ بازی هفته آینده پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم با توجه به قبول کردن شورای تأمین کرج در این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در صورتی که تیم ملی بسکتبال ایران به فینال مسابقات آسیایی راه پیدا کند بازی‌های یکشنبه ساعت 21:15 برگزار خواهد شد تا پخش مستقیم آن مشکلی نداشته باشد.

 

اما از سوی دیگر سرپرست سازمان لیگ نظر دیگری دارد.

 

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج منوط به موافقت شورای تامین استان البرز است و قرار است جلسه‌ای با آنها در این باره داشته باشیم.

مهدی تاج  درباره برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه انقلاب کرج و شایعه انجام این بازی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: شورای تامین استان تهران مخالفتی با برگزاری دیدار سایپا – پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج ندارد و ما موافقت کتبی آنها را برای برگزاری این بازی در استان البرز داریم.

وی ادامه داد: عصر امروز (چهارشنبه) با رئیس هیئت فوتبال استان البرز صحبت کردم و آنها نیز آمادگی این کار را دارند. در این میان شورای تامین استان البرز نیز باید موافقت خود را اعلام کند.

تاج خاطرنشان کرد: حداکثر تا روز شنبه آینده با مسئولان شورای تامین استان البرز جلسه خواهیم داشت تا تکلیف این موضوع مشخص شود. در صورتی که آنها موافقت کنند دیدار سایپا – پرسپولیس یکشنبه آینده در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)