چهارشنبه 23 بهمن (14:31)

مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن اسبق تيم پرسپوليس گفت: بازيكنان با تجربه سرنوشت دربي پايتخت را تعيين خواهند كرد.

همايون بهزادي  اظهار داشت: هرگاه فاصله 2 تيم در جدول ليگ زياد باشد، تيمي كه در رده‌هاي بالاتر قرار دارد پيروز اين ميدان بوده، اما زماني كه اختلاف 2 تيم كم باشد معمولاً آن تيمي برنده بازي است كه در رده پايين‌تر قرار دارد، زيرا انگيزه بيشتري براي برد در دربي دارد.
وي ادامه داد: سرنوشت اين ديدار را بازيكناني تعيين مي كنندكه تحت تأثير جو ورزشگاه قرار نگرفته و احساسات خود را كنترل كنند.
بازيكن اسبق پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا شرايط پرسپوليس را بحراني نمي‌بينيد عنوان كرد: اين شرايط در فوتبال براي هر تيمي به وجود مي‌آيد. به نظر من پرسپوليس شرايط خاصي ندارد و در آمادگي كامل به سر مي‌برد. اين بازي حساسيت‌هاي خاص خود را دارد و هر 2 تيم با انگيزه وارد ميدان مي‌شوند. مربيان آنها با تجربه و فهميده هستند و اميدوارم بازي جذاب و تماشاگرپسندي را شاهد باشيم.

وي در مورد هواداراني كه در ورزشگاه حضور خواهند يافت، ادامه داد: مردم ما مردمي با شعور و با شخصيت هستند. از آنها مي‌خواهم فقط تيم مورد علاقه خود را تشويق كرده تا در پايان بازي فارق از هر نتيجه‌اي تماشاگران دو تيم با آرامش ورزشگاه را ترك كنند.
بهزادي در مورد پيش بيني نتيجه بازي گفت: فوتبال را نمي‌توان پيش‌بيني كرد زيرا در صدم ثانيه و لحظه‌اي نتيجه بازي تغيير مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)