پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:از شما خواهش می کنم چیزی از قول من ننویسید که موجب بروز حاشیه و یا موجب نگرانی و دلواپسی هواداران عزیز شود.

همایون بهزادی درباره بستری شدن خود در بیمارستان و اینکه این موضوع رسانه ای نشده بود اظهار داشت: 4 روز است بستری هستم.نمی خواستم باعث مزاحمت دوستان شوم و هواداران را نگران کنم به همین دلیل این موضوع را مخفی نگه داشتم. حتی دفعه قبل حدود 25 روز در بیمارستان بستری بودم اما اجازه ندادم کسی از این موضوع مطلع شود. از برخی دوستان که از بستری شدنم مطلع شده بودند خواهش کردم از بیان این مساله نزد دیگران خودداری کنند و مانع رسانه ای شدن آن شوند. من دوست ندارم هواداران را ناراحت کنم یا اینکه پیشکسوتان در این هوای گرم و ترافیک تهران به ملاقاتم بیایند. برخی حواشی هم پس از بستری شدنم به وجود می آید که من از آنها پرهیز دارم.

وی درباره اینکه پس از بستری شدن 25 روزه اش در بیمارستان آیا کسی با او تماس گرفته یا نه خاطرنشان کرد: عرض کردم از حواشی گریزان هستم و نمی خواهم با حرف هایم ذره ای دردسر یا مشکل برای دوستان به وجود بیاورم اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم نه. فرد خاصی با من تماس نگرفته است.

بهزادی درباره دلیل بستری شدنش بیان داشت: مشکل ریوی دارم و تحت نظر پزشکان هستم. از داروهای دیگری هم استفاده می کنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس با او در ارتباط هستند یا نه تصریح کرد: طاهری قبلا که بستری شده بودم جویای احوالم بود و حتی به عیادتم آمد و به عنوان رییس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان جویای احوالم بود. در این 3،4 روز اخیر که بستری شده ام کسی از موضوع مطلع نبوده و نمی دانم شما از کجا و چگونه از این موضوع مطلع شدید. از شما خواهش می کنم چیزی از قول من ننویسید که موجب بروز حاشیه و یا موجب نگرانی و دلواپسی هواداران عزیز شود. بنویسید حال من خوب است.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید بنویسیم حالمان خوب است اما تو باور نکن عنوان کرد: شرایطم طوری نیست که با شما مشاعره کنم. می دانید که همیشه ادبیات کلامی من برگرفته از اشعار بوده و حالا نمی خواهم حرفی بزنم یا در پاسخ به شما چیزی بگویم که حتی ذره ای هم شده فوتبالدوستان و به ویژه هواداران عزیز پرسپولیس را نگران کنم.

بهزادی درباره اینکه هواداران پرسپولیس این روزها نسبت به روند نقل و انتقالات باشگاه یا برخی اتفاقات نگرانند، گفت: من زیاد در جریان این مسائل نیستم و اینجا در بیمارستان تحت مداوا قرار دارم. همیشه دلواپس پرسپولیس بوده ام اما هیچ گاه ندید که حتی در بحرانی ترین شرایط از مدیریت یا کادر فنی انتقادی کرده باشم. اگر مربی یا مدیر فرد دلخواه من بود یا نبود فرقی در موضع گیری من ندارد و همیشه سعی کرده ام به عنوان یک عضو قدیمی پرسپولیس برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت کنم و حرفی نزنم که در سایه انتقادات و مصاحبه هایم فشار روی تیم و باشگاه زیاد شود. در حال حاضر هم تنها چیزی که می توانم بگویم و به آن باور دارم این است که هنوز فرصت زیادی برای نقل و انتقالات باقی مانده و خیلی تیم ها بلاتکلیف هستند و دیگر تیم ها نیز کار چندانی نکرده اند. از هواداران به عنوان کسی که پرسپولیس را از ته قلب دوست دارد خواهش می کنم آرامش و صبوری خود را حفظ کنند و سعی داشته باشند کمی هم قضاوت زودهنگام نکنند. در مجموع امیدوارم همه اتفاقات به تقویت تیم و سربلندی پرسپولیس منجر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)