پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اینکه در دوران طلایی فوتبال ایران حضور داشته و سهمی در موفقیت‌های ملی ایفا کرده است، ابراز خوشحالی کرد.

همایون بهزادی در مورد تقدیری که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا از وی به عمل آورد، تصریح کرد: واقعا این مسائل برای ما ارزشمند است. البته اگر موفقیتی بوده متعلق به من نیست و تمام همبازی‌هایم در تیم ملی، پرسپولیس و شاهین در آن سهیم هستند. در این میان حمایت مردم و هواداران هم بسیار تاثیرگذار بوده است و آنها من را همایون بهزادی کردند.

وی ادامه داد: خوشحالم در دوران طلایی فوتبال ایران حضور داشتم و توانستم بارها با پرسپولیس و تیم ملی قهرمانی‌های زیادی را جشن بگیرم. بازهم تاکید می‌کنم تمام این موفقیت‌ها را مدیون مردم، مربیان، همبازیان و رسانه‌ها هستیم و اگر آنها نبودند ما هم این جایگاه را نداشتیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره این موضوع که چرا AFC از وی و علی جباری برای حضور در مراسم دعوت نکرده است، گفت: این مسائل مهم نیست، مهم این است که از ایران 3 نفر در جمع بهترین‌های آسیا حضور دارند. اینکه قرار نیست ما به این مراسم برویم و جایزه از طریق آقای نبی به دست‌مان برسد ناراحت کننده نیست. بالاخره  AFC هم قوانین خودش را دارد، همین که در جمع بهترین‌ها هستیم جای خوشحالی دارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: من از این خبر اطلاعی نداشتم و از طریق رسانه‌ها متوجه شدم در جمع بهترین‌های آسیا حضور دارم. جا دارد اینجا از فدراسیون فوتبال و AFC تشکر کنم که به ما بها دادند و فراموش‌مان نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)