هواداران هوشیار باشند/سال 46 هم اختلاف هواداران باعث فروپاشی شاهین شد
مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس ضمن تقدير از فعاليت‌هاي حسين عبدي و احمدرضا عابدزاده گفت: به نظر من كرانچار يك مربي بزرگ و با دانش است كه بدون‌شك در صورت در اختيار داشتن زمان مناسب مي‌تواند زمينه‌ساز موفقيت سرخ‌پوشان تهراني را فراهم كند.

همايون بهزادي ضمن بيان مطلب فوق افزود:در شرايطي كه سرمربي تيم مشخص نبود، عبدي و عابدزاده با تلاش مضاعف تيم را رهبري كردند و از زماني كه كرانچار آمد،شرايط بهتر و وضعيت تيم نيز مطلوب‌تر شده است.

وي ضمن اشاره به تجربه ارزنده اين مربي كروات تصريح كرد: كرانچار تمرينات جديدي را در دستور كار دارد . بدون‌ شك وی با سپري كردن زمان و حمايت همه‌جانبه مي‌تواند در موفقيت پرسپوليس تاثيرگذار باشد و به نظر من او فوتبال پرسپوليس را به فوتبالي به سبك هلند سوق خواهد داد.
پيشكسوت فوتبال كشورمان از تماشاگران خواست صبر و تحمل پيشه كنند و با تشويق‌هاي خود شرايط مناسبي را براي بازيكنان و كادر فني تيم مهيا كنند تا در آرامش بازي كرده و بتوانند امتيازات لازم را كسب كنند.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: همه كساني كه اعتقاد دارند پرسپوليس يك تيم بزرگ و مردمي است بايد با اتحاد و همدلي شرايط و فضاي سالمي را براي اين باشگاه فراهم كنند و اجازه ندهند حاشيه‌هاي بي‌مورد، سرعت رو به رشد اين تيم را بگيرد.
وي با اشاره به شرايط و اتفاقات سال 1346 گفت: فراموش نكنيم كه اختلاف بين تماشاگران باعث شد تا باشگاه شاهين بسته شود. اين موضوع اهميت بسيار دارد و آن هايي كه دستي بر آتش دارند ، ‌مي‌دانند چه مي‌گويم البته در شرايط موجود نمي‌توان حرفي زد اما اميدوارم اتفاقات آن سال ديگر در فوتبال ايران روي ندهد.
بهزادي در خصوص مسايل اخلاقي در فوتبال ايران افزود: متاسفانه بسياري از ارزش‌هاي اخلاقي و فرهنگي ا، مروز كم‌رنگ شده است، 70 سال پيش اخلاق حرف اول را در ورزش ايران مي‌زد اما امروز همه چيز در پول خلاصه مي‌شود كه اميدوارم با رعايت منشور اخلاقي و برطرف كردن نقاط ضعف در همه بخش ها ، در شرايط مطلوب‌تري نسبت به امروز قرار بگيريم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)