مرجع خبری پرسپولیس : برنامه نود جوسازی میکند ! هر گونه رد تلفن يا عدم پاسخگويي به فردوسی پور را در شان خود و برنامه 90 نمی دانم

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس تهران با تاكيد بر اين‌كه در جذب بازيكنان اين تيم كميته فني تنها نقش مشاوره ای دارد ، گفت: ما و ديگر اعضاي كميته فنی هيچ بازيكني را به اجبار براي باشگاه جذب نكرده‌ايم.
همايون بهزادي اظهار كرد: ما نيز مثل اكثر كميته فني باشگاه‌هاي ديگر بعد از انتخاب بازيكن توسط مربيان و مديرعامل باشگاه تنها و تنها با توجه به نياز باشگاه نظر فني خود را در مورد بازيكن مورد نظر به مديرعامل و يا مربيان تيم ارائه مي‌كنیم.
وي ادامه داد: كميته فني در باشگاه پرسپوليس تنها  مشاوره را ايفا كرده است و هيچ‌گونه دخالتي در مباحث فني و فعاليت‌هاي سرمربي تيم را ندارد و فقط در زمان‌هاي مناسب و با تشخيص مديرعامل جلساتي را براي بررسي اوضاع فني باشگاه آن هم به صورت غيرمنظم انجام مي‌داديم.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در خصوص نتايج ضعيف اين تيم در رقابت‌هاي ليگ هفتم گفت: پرسپوليس اين روزها شرايط بسيار خاصي را پشت سر مي‌گذارد چرا كه جدايي بيش از 10 بازيكن در تيمي كه سرمربي آن هم تا روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات مشخص نشده بود به زمان بيشتري براي رسيدن به هماهنگي نياز دارند.
وي ادامه داد: قطعا به هواداران پرشمار پرسپوليس حق مي‌دهم كه از نتايج تيم مورد علاقه خود ناراضي باشند اما آنها نيز مي‌بايست در اين وضعيت با صبوري خود وضع باشگاه را درك كرده و زمان بيشتري را به مديرعامل و كادر فني اين تيم بدهند.
بهزادي يكي از اصلي‌ترين دلايل عدم نتيجه‌گيري مطلوب پرسپوليس را جدايي بسياري از بازيكنان كليدي اين تيم عنوان كرد و گفت:

 ما در فصل گذشته پرسپوليسي داشتيم كه چندين و چند بازيكن را در تيم ملي داشت اما اكثر آنها امروز از تيم جدا شده اند و جايگزين‌هاي آنها بازيكنانی جوان هستند و براي هماهنگي و كسب نتايج مطلوب هواداران به زمان بيشتري نياز دارند. پس بهتر آن است كه مسئولين و هواداران با صبر خود به مديران باشگاه اجازه دهند تا برنامه خود را در راستاي اهدافي كه در ذهن آنها مي‌گذرد پيش ببرند.
بهزادي در ادامه با اشاره به اين‌كه بيشترين ضربات را پرسپوليس در طول اين فصل و فصول گذشته از تغييرات مديريتي خورده است تصريح كرد: متاسفانه در جامعه ما اين ذهنيت كه تمام اتفاقات و نتايج يك تيم حاصل تلاش و يا عدم تلاش مديرعامل و سرمربي تيم است، باعث شده است تا هر تيمي بعد از چند هفته عدم نتيجه‌گيري مطلوب وارد حاشيه شده و شايعات تغيير و تحولات در كادر مديريتي و فني آن باشگاه شكل بگيرد در حالي كه مبناي كار در هر باشگاهي امكانات آن است كه متاسفانه باشگاه بزرگي همچون پرسپوليس از كمترين آن هم برخوردار نيست.
وي خطاب به مسئولان سازمان تربيت‌بدني گفت: بنده به عنوان يك پيشكسوت اين باشگاه كه بيش از چهل سال عمر خود را بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي صرف اين تيم كرده‌ام استدعا دارم كه به جاي تغيير و تحولات مكرر در اين باشگاه مشكلات مالي اين تيم را كه بيشترين ضربه را به اين تيم زده است حل كنند.
رئيس كميته پيشكسوتان فدراسيون فوتبال در رابطه با اتفاقات برنامه 90 دوشنبه شب گفت: در اين برنامه بعد از قطع اولين تماسی که با من بر قرار شد ديگر هيچ تماسي صورت نگرفت و تا ساعت 3 نصفه‌ شب منتظر تماس دست‌اندركاران اين برنامه بودم. ضمن آنكه به هيچ عنوان به خود اجازه قطع تلفن و يا جواب ندادن به طزف مقابل را نمي‌دهم. به خصوص اینکه طرف مقابل من یک برنامه جذابی مثل 90 باشد که میلیونها بیننده دارد. به نظر من این برنامه بیشتر حاشیه سازی میکند تا بحث کارشناسی
وي افزود: طي صحبت‌هايي كه با حميد جاسميان داشتم ايشان نيز هر گونه رد تلفن يا عدم پاسخگويي به آن را در شان خود و برنامه 90 ندانست.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس هم‌چنين در رابطه با صحبت‌هاي عباس انصاري‌فرد در اين برنامه گفت: در بحث جذب بازيكنان با تایید کمیته فنی در زماني كه ما در باشگاه حضور داشتيم این روال طی شد، اما برخي بازيكنان در زماني جذب تيم شدند كه ما در باشگاه حضور نداشتيم و طبعا امضايي هم زیر برگه آنها زده نشده است.
همایون بهزادی در باره حمایت از عباس انصاریفرد گفت: بحث من حمایت از جایگاه مدیر عامل است و من بر این باورم که وظیفه ماست که از این جایگاه دفاع کنیم و تا زمانی که من در این باشگاه باشم از مدیر عامل حمایت خواهیم کرد. من این موضوع را خدمت ریاست سازمان تربیت بدنی هم گفتم که مدیر عاملی را که انتخاب می کنید از او حمایت کنید چرا که با تغییر مدیر عامل در این چند ساله هیچ بهبودی حاصل نشده است.
بهزادی بار دیگر به شایعه قطع تلفن برنامه نود دوشنبه شب از سوی وی و حمید جاسمیان گفت: آنهایی که مرا می شناسند می دانند که در قاموس ما این حرفها نمی گنجد و همین جا خدمت آقای فردوسی پور و متولیان شبکه سوم عرض می کنم که حالا که پس از 30 سال از ما خواستید که تلفنی راجع به فوتبال صحبت کنیم و با اشکالی که از جانب خودتان به وجود آمد این امکان فراهم نشد فرصتی را فراهم کنید تا بنده به صورت زنده و مستقیم راجع به هر چه که شما می خواهید صحبت کنم و از مشکلات فوتبال و پرسپولیس بگویم.
وي در پايان گفت: بنده به همراه ديگر اعضاي كميته فني باشگاه بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي براي ساختن پرسپوليس به اين تيم آمده‌ايم و اميدواريم كه مسئولان ورزش كشور نيز شرايط پرسپوليس را درك كرده و به ياري آنها بشتابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)