مرجع خبری پرسپولیس : جدیدترین ضربه مسئولان فوتبال به نماینده کشورمان در رقابت های آسیایی را می توان شکایت فدراسیون فوتبال از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حساب آورد.

 

انتشار کاریکاتور جنجالی صفحه نخست روزنامه پرسپولیس با واکنش تند مسوولان فدراسیون فوتبال رو به رو شده است.

 

مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای آنکه متهم به حاشیه سازی برای نماینده فوتبال ما در آستانه دیدار برابر الغرافه  نشوند این موضوع را پیش از این بازی رسانه ای نکردند و پیگیری آن را به هفته آینده موکول کردند تا پیگیری حقوقی این ماجرا در دست بررسی قرار گیرد.

 

روز دوشنبه ارگان باشگاه پرسپولیس کاریکاتوری را در صفحه نخست خود چاپ کرد که در آن سه سارق نقاب بسته از ساختمان باشگاه پرسپولیس در حال سرقت هستند که در دست این سارقان واژه “پنالتی”، عدد “دو” به نشانه کسر امتیاز از این تیم و کیسه‌ای که روی آن واژه “جریمه” درج شده قرار دارد!

 

پر واضح است که این کاریکاتور به حکم صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه پرسپولیس اشاره دارد اما مساله ای که موجب شکایت مسئولان فدراسیون شده گویا تشبیه این مسئولان به دزد نقاب دار بوده است.

 

مسوولان کمیته‌های انضباطی و داوران به شدت نسبت به این مساله اعتراض کرده و پس از این که علی کفاشیان از موضع اطلاع پیدا می‌کند به همکاران خود توصیه می‌کند در آستانه بازی پرسپولیس برابر الغرافه قطر هیچ اقدامی صورت نگیرد .

اما گفته می‌شود عصر امروز مسوولان فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای موضوع شکایت خود را به کمیته انضباطی ارجاع دادند تا پرونده‌ای جدید در خصوص این اعتراض برای باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مفتوح شود. گفته می‌شود قرار است طی هفته آینده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرمسوول ارگان رسمی باشگاه به کمیته انضباطی احضار شود تا در خصوص انتشار این کاریکاتور توضیحاتی را ارائه دهد.

با وجود ارسال شکایت از روزنامه پرسپولیس به رکن قضایی فدراسیون فوتبال،حسن زاده رئیس کمیته انضباطی  از ارائه هرگونه توضیحی در این خصوص خودداری می‌کند و می‌گوید:«من هیچ حرفی در این باره نمی‌زنم اگر شما اطلاعاتی در این خصوص می‌خواهید بهتر است به سراغ دبیرکل و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بروید چون من حوصله حاشیه‌های کاذب را ندارم، از طرفی اگر نیاز به اطلاع رسانی باشد حتما در این خصوص اقدامات لازم از سوی دبیرکل و روابط عمومی صورت خواهد گرفت.»

تلاش برای آگاهی از چگونگی موضوع شکایت کمیته‌های فدراسیون فوتبال از ارگان باشگاه پرسپولیس به نتیجه روشنی نرسید اما برخی منابع خبری اعلام کردند به احتمال فراوان پس از امضای احضاریه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی مسوولان فدراسیون فوتبال در این خصوص اطلاع رسانی خواهند کرد و از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال جزئیات جدیدی از این پرونده را منتشر خواهند کرد.

یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:«متن شکایت نامه از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنظیم شده است و برای مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شده است که پس از روئیت وی این شکوائیه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد تا در نوبت رسیدگی قرار گیرد که طی آن احضار مدیرعامل این باشگاه صورت خواهد پذیرفت.»

به محض انتشار خبر ارسال شکایت دو کمیته فعال فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس و احتمال احضار  محمد رویانیان به کمیته انضباطی زمزمه‌هایی در باشگاه پرسپولیس شنیده شد که مدیرعامل این باشگاه نسبت به رخداد این مساله ابراز بی اطلاعی کرده و اظهارات وی در چگونگی رسیدگی به این پرونده تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)