دوشنبه 14 بهمن(16:49)

مرجع خبری پرسپلیس : نعيم سعداوي: نمي توانند به پيرواني تحميل كنند/  به ما آرامش بدهند پرسپوليس نتيجه مي گيرد

نعيم سعداوي افزود: من اطلاع دقيقي از موضوعي كه آقاي مصطفوي اعلام كرده اند ندارم ولي اين‌كه كسي بخواهد دستياري به افشين پيرواني تحميل كند نمي‌تواند صحت داشته باشد. خوشبختانه آقاي پيرواني آنقدر در كار خودش استقلال دارد كه نخواهد از كسي حرف شنوي داشته باشد.پيرواني در زماني كه بازي هم مي كرد آدم مستقلي بود و مي‌توان ادعا كرد كه تمام راهي كه آقاي پيرواني در زمان بازيگري طي كرده‌اند تماما براساس توانايي‌هايش بوده است و الان هم در عرصه مربيگري با وجود اين‌كه خيلي چيزها را مي‌خواستند به وي تحميل كنند ولي او با درايت و تصميم درست همكارانش را انتخاب كرد.
وي با اشاره به وضعيت به علي كريمي هافبك اين تيم كه طي روزهاي گذشته عليه مديريت باشگاه مصاحبه‌هايي را انجام داده بود ادامه داد: خوشبختانه اين مساله به خوبي و خوشي حل شد و اين بازيكن در تمرينات شركت مي‌كند و در مسابقه برابر داماش گيلان هم بازي خواهد كرد. در حال حاضر نيز ما تمام توان خود را معطوف مسابقه با داماش كرده‌ايم و بعد از كسب پيروزي در ديدار با داماش با روحيه اي مضاعف و باقدرت بيشتر آماده مسابقه حساس برابر استقلال تهران خواهيم شد.
مربي تيم پرسپوليس اضافه كرد: خوشبختانه با توجه به آشتي‌كنان علي كريمي با آقاي انصاري‌فرد و همچنين بازگشت افشين پيرواني شاهد بازگشت آرامش به باشگاه هستيم و تنها مشكل ما براي مسابقه برابر داماش گيلان محروميت رحمان رضايي و نيكبخت واحدي است، ضمن اين‌كه عليرضا محمد و نبي‌الله باقري‌ها مصدوم هستند و بعيد مي‌دانم به مسابقه با داماش گيلان برسند.
سعداوي گفت:

داماش تيم خوبي است و مديريت و كادر فني خوبي دارد ضمن اينكه با وجود استانكو و عبدي داراي شرايط و روحيه ايده‌آلي هستند. به نظر من جايگاه اين تيم در انتهاي جدول نيست و داماش در بسياري از مسابقات با بدشانسي روبه‌رو شده است. فكر مي‌كنم با درايتي كه آقاي عابديني مديرعامل اين باشگاه دارد با برنامه‌ريزي درازمدت خود اين تيم را مي‌توانند به جايگاه مناسب برسانند.
وي افزود: من در گذشته افتخار شاگردي استانكو مربي فعلي تيم داماش را داشته‌ام، او مربي بزرگ و فوق‌العاده اي است و صاحب فكر و انديشه فوتبالي مي‌باشد. من با حسين عبدي دستيار وي نيز دوست هستم و مدتي هم در تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان همبازي بوده‌ام. با اين همه ما هم در شرايط خاصي قرار داريم و مي‌خواهيم از كورس قهرماني ليگ برتر عقب نمانيم. از اين جهت به كسب 3 امتياز اين بازي فكر مي‌كنيم.
سعداوي ادامه داد: افشين پيرواني سرمربي تيم پرسپوليس هفته گذشته در جلسه‌اي كه با كادر فني برگزار شد يك استراتژي كوتاه مدت براي تيم در نظر گرفته كه در 3 مسابقه برابر پيام ،داماش و استقلال تهران 9 امتياز ممكن را كسب كنيم. پس از كسب 3 امتياز مسابقه برابر پيام مشهد بايد تلاش كنيم در گام دوم تيم داماش را شكست دهيم تا در نهايت خودمان را براي مسابقه دربي آماده كنيم.
هدف ما ارائه يك بازي زيبا در مقابل استقلال است.
وي در خصوص جلسه امروز كادر فني پرسپوليس با عباس انصاري فرد مديرعامل اين باشگاه گفت: جلسه خاصي نبود. بيشتر در مورد مشكلات مالي برخي از بازيكنان بحث شد و قرار بر اين شد طي جلسه‌ مشتركي كه بعد از مسابقه برابر داماش برگزار خواهد شد بازيكناني كه مشكلات مالي دارند و مطالبات خود را دريافت نكرده‌اند با مراجعه به دفتر باشگاه مشكل خود را حل كنند.
مربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا در جلسه كادر فني با عباس انصارفرد در مورد حضور سرمربي خارجي صحبت شد يا خير ،گفت: به هيچ وجه چنين بحثي مطرح نشد. حضور سرمربي خارجي در پرسپوليس منتفي است. در حال حاضر افشين پيرواني سرمربي هستند و با قدرت كار خود را ادامه مي‌دهند.
وي ادامه داد: زماني كه افشين پيرواني سرمربيگري تيم پرسپوليس را تحويل گرفتند اين تيم در جايگاه ششم جدول رده‌بندي قرار داشت اما پرسپوليس در حال حاضر در رده سوم است. اين نشان مي‌دهد پرسپوليس با مربيگري او يك روند رو به رشد را داشته است. حالا ممكن است در برخي از مسابقات انتظارات برآورده نشده و علت آن‌هم به اين است كه تيم فعلي كاملا با نظر آقاي پيرواني بسته نشده و در كنار آن ما الان حتي يك جاي خالي هم نداريم تا در پست‌هايي كه ضعف دارم بازيكن جديدي اضافه كنيم. از اين جهت مجبور هستيم با همين داشته ها مسابقات ليگ برتر را به اتمام برسانيم.
سعداوي اضافه كرد: ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا انشاء‌الله بتوانيم مقامي را كسب كنيم كه در خور شان نام پرسپوليس باشد و اگر هواداران به ما آرامش بدهند شك نكنيد كه نتايج درخشاني در آينده كسب خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)