مرجع خبری پرسپولیس : رویانیان روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده به خاطر نزدیک بودن به انتخابات و مصلحت ملی مسئله دوپینگ استقلالی ها را پیگیری نکردیم و در دربی 74 با سه گل جوابشان را دادیم.

 

فتح الله زاده مدیرعامل استقلال امروز جواب داده : «رویانیان مواظب حرف زدنش باشد ، بازیکنان ما مکمل مجاز مصرف کرده اند و دوپینگی نبوده اند.

 

وی ادامه می دهد: یک سری از مکمل‌هایی وجود دارند که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان از آن استفاده کنند. متأسفانه در بعضی از این مکمل‌های مجاز مقداری آلودگی از برخی مواد نیروزا وجود دارد. ما 4 بار پرسپولیس را برده‌ایم و هر 4 بار هم تست دوپینگ انجام داده‌ایم. در هیچ دوره‌ای با انصاری فرد، عابدینی، غمخوار و کاشانی تنش‌ نداشتم. از رویانیان تقاضا می‌کنم فرهنگی‌تر برخورد کند و مواظب صحبت‌هایش باشد. بعضی از دوستان به این امر دامن می‌زنند که ما دوپینگی بوده‌ایم و بازی‌ها را برده‌ایم. شما که در رده هشتم جدول هستید! همه تیم‌هایی که شما را برده‌اند دوپینگ کرده‌اند؟ من حرمت نگه می‌دارم و این را به حساب دوره آموزشی وی می‌گذارم چرا که در دوره آموزشی چنین خطاهایی وجود دارد. شما هم بازیکنی که خریده‌اید دوپینگی است، پس چرا خریده‌اید؟ شما پولادی را کنار بگذارید، ما هم امیرآبادی را کنار می‌گذاریم.»

 

 

به نظر شما وقیح ترین فرد فوتبال ایران کیست؟ برای حمایت از تیم وی باید به ورزشگاه رفت؟ برای مصلحت ملی باید از خطای او چشم پوشی کرد و پس از آن مصاحبه های رنگارنگش در رسانه ها را تحویل گرفت؟

 

جالب اینجاست این فرد حتی حکم مضحک و رسمی فدراسیون فوتبال را هم قبول ندارد که بر طبق آن کمیته ضد دوپینگ بازیکنان تیم استقلال را دوپینگی تشخیص داده و با “مجازات” جریمه کتبی و درج در پرونده آنها را “محکوم” کرده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)