مرجع خبری پرسپولیس : به نظر شما چه کار کنم ؟!

به نظر شما من چه کار کنم ؟! این جمله ای است که برای هواداران پرسپولیس که سن و سالی هم ندارند بسیار آشناست ، همین دهه ی 80 خودمان ، همین چند سال قبل ، سال 84 بود که آقای علی پروین ، سلطان آن روزهای خیلی از پرسپولیسی ها چنین جمله ای را در پاسخ آن خبرنگار که پرسیده بود چرا تیمت نمی تواند گل بزند شنیدیم و خبرنگار در پاسخش چنین گفت : ” اگر می دانستم الان من سرمربی پرسپولیس بودم نه شما آقای پروین ” .

 

و حال با گذشت تنها 6 – 7 سال ، در آغازین سال دهه ی 90 ، همان جمله را مدیریت باشگاه پرسپولیس جناب آقای کاشانی در پاسخ عده ای از هواداران به زبان می راند و بنده حقیر به عنوان نماینده عده ای از هواداران به ایشان چنین پاسخ می دهم .

جناب آقای کاشانی نمی خواهم بگویم اگر من می دانستم باید چه کار کنی الان من مدیر باشگاه بودم ، برعکس می پرسم شما که نمی دانی چه کار کنی به چه حقی سکان مدیریت باشگاهی که از بیت المال مسلمین تغذیه می شود را قبول می کنی ؟

جناب آقای کاشانی شما به چه حق و منطقی بر چنین پستی تکیه زده ای ؟ آیا حق این نیست که برای رضای خدا ، رضایت مردم و احقاق حق مسلمین آنجا که نمی توانی مفید باشی دخالت نکنی ؟

جناب آقای کاشانی چرا وقتی نمی توانید کاری را به درستی انجام دهید ، از انجام آن کنار نمی روید !؟ چرا نمی گذارید هواداران پرسپولیس حرف های آقای هدایتی را دروغی بیش ندانند و هدف شما را والاتر از آنچه مدیریت باشگاه استیل آذین بیان می کنند بدانند !

آقای کاشانی همه و همه یادمان هست فریاد های 70 هزار نفری هواداران ، طومار و پارچه نوشته ها و تجمعات مقابل سازمان تربیت بدنی را در حمایت از مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس و فریاد های همان هواداران را که می گفتند ” مدیر سیاسی نمی خواهیم ” ، حال اگر از ما می پرسید که چه کار کنید می گوییم قبل از اینکه همین 10 هزار هواداری هم که برای بازی ها به استادیوم می آیند شعار حیا کن – رها کن سر نداده اند خودتان بروید !

آقای کاشانی حدود 1 سال و نیم از اخذ این مسئولیت توسط شما در این باشگاه می گذرد و از همان روز زمزمه های حضور هیئت مدیره جدید بر زبان ها جاری بود و سازمان تربیت بدنی معرفی این اشخاص را در اقدامی عجیب به شما واگذار نموده بودند اما سوال اینجاست چرا این اعضا هیچ وقت معرفی نشدند ؟ آیا نشنیده ای که می گویند “هرگز کاری را انجام نده اگر می توانی با شخص دیگری انجام دهی ” .

آقای کاشانی اگر مدیریت باشگاهی چون پرسپولیس فقط مدیریت بیت المال بود چه تفاوتی بین شما و مدیران قبلی وجود داشت ؟ چه نیازی به حضور شما در چنین سمتی بود ؟ آیا مدیران قبلی خدای ناکرده مشکلی داشته اند ؟ اگر چنین است چرا هم اکنون در باشگاه های دیگر فعالیت می کنند و در حد نام باشگاه خود موفق بوده اند ! آقای کاشانی عزبز اگر مدیران قبل از شما از نظر مالی به جز در تنگنا بودن مشکل دیگری نداشته اند شما به چه هدفی با آن جنجال های سال 86 به این مسند پا نهادید و اگر چنین نیست به چه حقی دست آلوده ی آنها را برای مردم روشن و شفاف نمایان نمی سازید ؟

 

 

جناب آقای کاشانی عزیز هواداران پرسپولیس چه گناهی دارند که باید پاسخ گوی ندانم کاری  باشند ؟ وقتی نمی دانید چگونه چنین باشگاه بزرگی را به مقصود برسانید چرا می مانید و چرا با روان هواداران بازی می کنید ؟

در آخر از شما مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس سوالی دارم که می دانم هیچ وقت به جوابش نمی رسم ، آقای کاشانی عزیز ما هواداران پرسپولیس از این همه نابسامانی ها ، بی عدالتی ها ، بی برنامگی ها ، روزمرگی ها و کم کاری ها و ندانم کاری ها باید چه کار کنیم و به کجا و چه کسی شکایت کنیم و پناه ببریم ؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)