پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ در تیم تغییراتی ایجاد کردیم تا به نتیجه‌گیری ما کمک شود.

لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: بازی با پرسپولیس در شرایط جوی بد آب و هوایی برگزار می‌شود و پرسپولیس که میزبان است از ما مدعی‌تر خواهد بود. هنوز مشکلاتی که در نیم فصل اول با ما بوده با ما هست و به صورت کامل حل نشده و به عبارتی اگر بخواهم بگویم باید به این موضوع اشاره کنم که ما در هر بازی فرصت‌های زیادی را بدست می‌آوریم اما تبدیل به گل نمی‌شود.

وی افزود: از طرف دیگر پرسپولیس بازی قبلی‌اش را به تراکتورسازی واگذار کرده و حتما تلاش می‌کند که ما را در این بازی شکست بدهد تا به صدر جدول باز گردد اما در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و تیم‌ها فقط روی کاغذ مدعی هستند اما نتایج در زمین رقم می‌خورد. در هر صورت من امیدوارم که یا پرسپولیس را ببریم و یا با یک امتیاز به اصفهان باز گردیم.

وی ادامه داد: من بازی‌های پرگل را بیشتر دوست دارم و فوتبال برای گل زدن است، اما در خصوص بازی فردا باید بگویم که شاید پرسپولیس برای بردن در این بازی مدعی‌تر از ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه اگر به پرسپولیس بازی را واگذار کنند، او برکنار می‌شود، هم افزود: مشکلی با این موضوع ندارم و این موضوعی طبیعی در فوتبال است.

بوناچیچ در پاسخ به این سؤال که چرا تغییرات در کادر فنی شامل همه مربیان این تیم به جز خودش شد، پاسخ داد: ما نیم فصل اول همکاری خوبی با هم داشتیم و مشکلی هم بین ما بوجود نیامد، اما اگر یادتان باشد همان زمان من گفتم که من از تیم می‌روم اما دستیارانم در ذوب‌آهن باقی بمانند. بعد از این صحبت‌های من هیئت‌ مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و از من خواستند که در تیم بمانم اما دستیارانم تغییر کنند. این یک تصمیم کلی بود که گرفته شد و فکر نمی‌کنم که در فوتبال حرفه‌ای جایی برای دلگیری در این تحولات وجود داشته باشد. وقتی نتایج یک تیم خوب است، همه چیز عالی است، اما نتایج که ضعیف شوند مربی یا مربیان باید تغییر کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با ذکر این موضوع که برای بازی فردا در تیمش غایب وجود دارد، ادامه داد: مرتضی تبریزی سه اخطاره است و روح‌الله عرب هم با مصدومیت روبرو شده، اما سایر بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار دارم.

وی در پایان در مورد اینکه تغییرات صورت‌گرفته در این تیم چه نتایجی برای ذوب‌آهن خواهد داشت، اظهار کرد: ما در تیم تغییرات داشتیم تا به نتایجی که می‌گیریم کمک شود، من امیدوارم که در لیگ برتر بمانیم و اتفاقات لیگ گذشته دوباره تکرار نشود. اما باید بگویم که گرفتن نتیجه در لیگ برتر بسیار سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)