مرجع خبری پرسپولیس : جلسه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس راس ساعت 11 صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

 

منصور بيك محمدلو دبير كميته انضباطي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس در خصوص جلسه كميته انضباطي امروز، گفت و گويي با ما انجام داد كه از حضورتان مي‌گذرد.

 

با توجه به اينكه كميته انضباطي باشگاه، روز شلوغي را پشت سر گذاشت، اين نشست چند غايب داشت؟

 

كميته انضباطي امروز (شنبه) از ساعت 11 تا ساعت 14 تشكيل جلسه داد. عزيراني كه به اين كميته احضار شده بودند، بجز عليرضا حقيقي كه با هماهنگي قبلي غيبت داشت و قطعا طي روزهاي آتي جلسه‌اي در اين خصوص برگزار خواهد شد و حامد ذكي‌خاني كه به دليل تصادف حضور نيافت، كليه بازيكنان در كميته انضباطي باشگاه حضور پيدا كردند و دفاعيات خودشان را مطرح نمودند.

 

احكام آنها چه زماني اعلام مي‌شود؟

در پايان نشست امروز، مقرر گرديد؛ آراي كميته انضباطي ابتدا به اطلاع احضار شدگان ابلاغ و سپس از طريق سايت به ساير رسانه‌ها اعلام شود.

در مورد ازدحام حضور بازيكنان در كميته انضباطي چه نظري داريد؟

برخلاف اينكه پيش از اين اعلام شده بود، كميته انضباطي باشگاه با ازدحام دعوت از بازيكنان طي يك روز مواجه است، بايد ذكر كنيم كه پيش از اين قرار بود اين جلسات در ماه‌هاي قبل برگزار گردد كه به جهت تمرينات فشرده بازيكنان، اعضاي كميته انضباطي تصميم گرفتند اين جلسه را قبل از تورنمنت دبي برگزار نمايند.

 

چه بازيكناني و به چه دليل به اين كميته احضار شدند؟

9بازيكن از تيم فوتبال، 2 بازيكن از تيم فوتسال و يك مربي از تيم اميد پرسپوليس احضار شدند كه اين عزيزان به دلايل مختلف از جمله مشاجره لفظي در تمرينات و اردوها، درگيري در بازي‌هاي ليگ پس از دريافت كارت زرد و قرمز، بستن بازوبند كاپيتاني و … به اين كميته دعوت شده بودند.


آيا كليه اعضاي كميته انضباطي در نشست امروز حضور داشتند؟

اين كميته با حضور حداكثر اعضا برگزار شد.


به نظر شما و با توجه به شرايط كنوني تيم و توضيحات بازيكنان، احكام در چه سطحي صادر خواهد شد؟

احكام با توجه به نوع تخلف انضباطي و دفاعيات حاضرين صادر مي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)