مرجع خبری پرسپولیس : وقتی اسناد منتشر شد اسناد وفایی، مالك حقیقي پرسپولیس كه منتشر شد عرصه مدیریتی باشگاه پرسپولیس وارد بحران تازه‌ای شد و این بحران همزمان شد با انتصاب سعیدلو به ریاست سازمان تربیت بدنی. عباس انصاری‌فرد هم در برنامه «ورزش از نگاه دو» سعی كرد سربسته به موضوع اسماعیل وفایی اشاره كند. با توجه به اینكه او خودش هم در اتفاقات سال‌های اوایل دهه 70 نقش مهمی داشت سعی كرد تا پلی برای بازگشت بگذارد اما مثل اینكه ماجرای وفایی به این راحتی‌ها حل‌شدني نیست. اسنادی كه منتشر شد، مدت‌ها روی سایتی بود كه وفایی ایجاد كرده بود؛ اسناد و مداركی كه بعدها از روی سایت برداشته شد.
بسكت فوتبال پرسپولیس ! شنیده بودیم كه قرار است تیم بسكتبال پرسپولیس هم تشكیل شود. اما انصاري‌فرد دیروز خبر داد كه تشكیل تیم بسكتبال پرسپولیس هیچ ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. انصاري‌فرد در اینباره گفته است: «‌اگر چنين فعاليتي به نام پرسپوليس صورت بگيرد غيرقانوني است.»انصاری‌فرد كه معلوم بود استرس دارد ادامه داد: «من هم شنيدم كه تيم بسكتبالي با نام پرسپوليس آغاز به فعاليت كرده كه اين مسئله سوء‌استفاده از نام باشگاه بزرگ پرسپوليس است. من اجازه نمي‌دهم از اين نام سوءاستفاده شود. برهمين اساس به سازمان تربيت بدني در مورد نام اين تيم شكايت خواهم كرد.»

حاج عباس نام سازمان را هم وسط می‌آورد تا بلكه بتواند به نوعی رقیب را بترساند اما مثل اینكه اسماعیل وفایی خیال ندارد ساكت بنشیند. این تیم تمرینات خود را آغاز كرده و حتی بازیكن‌های خوبی هم گرفته و گفته مي‌‌‌شود قصد حضور در بازي‌هاي ليگ برتر را دارد. اين تيم را در روزهاي اخير، عباس آقاكوچكي، سرمربي فصل قبل آرارات تهران تمرين مي‌‌‌دهد.
به هر ترتیب وفایی راه‌های رسیدن به پرسپولیس را تك‌تك آزمایش می‌كند. انتشار اسناد و تشكیل تیم بسكتبال پرسپولیس ممكن است كار را به جایی بكشاند كه وفایی نشان دهد دست كمی از حسین هدایتی ندارد. تیم های والیبال، هندبال و … هم تشكیل دهد. خلاصه اینكه انصاری‌فرد به وفایی گفته بچرخ تا بچرخیم؛ وفایی هم مثل اینكه به شدت عاشق چرخیدن است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)