سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت:من به آینده پرسپولیس امید زیادی دارم و می دانم دایی به اهدافش می رسد.

به گزارش اوج ، وینگو بگوویچ درباره بازی نفت مقابل پرسپولیس عنوان کرد:هم یحیی گل محمدی و هم علی دایی شاگردان من بوده اند و هر دو را به یک اندازه دوست دارم و برایشان احترام زیادی قائل هستم.این دو در زمان بازی هم جزو نفراتی بودند که مشخص بود آینده خوبی در انتظارشان هست و خوشحالم حالا هر دو در کسوت مربیگری شایستگی هایشان را عرضه می کنند.

وی ادامه داد:به نظر من بازی دو تیم جزو مسابقاتی خواهد بود که تماشاگران را راضی می کند.چون نفت و پرسپولیس با تفکرات مربیانی اداره می شوند که به دنبال فوتبال جذاب هستند.

مشاور فنی پرسپولیس در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی درباره تیم نفت اظهار داشت:نفت نسبت به فصل گذشته متحول شده است.این تیم یک مهاجم گلزن به نام رضا نوروزی هم دارد که قطعا خط دفاعی پرسپولیس باید مراقب او باشد.

وی درباره پرسپولیس گفت:به نظر من دایی تیم خوبی را آماده حضور در مسابقات کرده است.من به آینده پرسپولیس امید زیادی دارم و می دانم دایی به اهدافش می رسد.

بگوویچ درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی اظهار داشت:بین من و شاگردانم  دعوا نیاندازید.هم یحیی را دوست دارم و هم دایی را  . امیدوارم آنها روزهای خوبی را تجربه کنند.امیدوارم بازی مساوی شود تا همه راضی باشند.فکر می کنم این مسابقه می تواند در آینده تیم ها تاثیر زیادی بگذارد و به همین دلیل دو تیم بازی را جدی می گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)