مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استيل آذين به اظهارات اخير باشگاه پرسپوليس مبني بر بازگشت علي كريمي به پرسپوليس و حواشي آن پاسخ داد.

 متن كامل بيانيه روابط عمومي باشگاه استيل آذين به اين شرح است: “متاسفانه بي‌توجهي به اخلاق در ورزش تا به آنجا پيش رفته است؛ كه در طي چند روز گذشته در نشريات و سايت‌هاي ورزشي شاهد قضاوت‌هاي نادرست و غيراصولي يكي از به ظاهر مسوولان باشگاه پرسپوليس! عليه مديران خدوم و زحمت كش ورزش كشور بوديم و همين امر ما را بر آن داشت كه علي‌رغم ميل باطني خود به بيان گوشه‌اي از واقعيت‌ها بپردازيم. هر چند كه مديران باشگاه به هيچ عنوان علاقه‌اي به پاسخگويي ندارند و اعتقاد دارند كه حرمت‌ها در هر شرايطي در ورزش كشور بايد حفظ شود اما، روابط عمومي باشگاه استيل آذين اشاره به بعضي را ضروري و لازم مي‌داند:

1- برادر گرامي جناب آقاي عليپور كه در حال حاضر نه براساس تخصص و سابقه ورزشي بلكه به دليل داشتن ارتباطات فاميلي توانسته‌ايد به عنوان مسوول روابط عمومي باشگاه پرطرفدار پرسپوليس منصوب شويد؛ در ابتدا به دنبال ثابت شدن هدايتي و مهريزي در عرصه ورزش كشور نباشيد، چون اين امر در سال‌هاي قبل اتفاق افتاده است. اول خود را براي طرفداران ثابت كنيد كه به جزء پيوند فاميلي از چه مدارك و سوابق معتبري درخصوص رسانه و ورزش برخوداريد كه بدين سرعت توانستيد پله‌هاي ترقي را طي كنيد و به عنوان مسوول روابط عمومي باشگاه اين‌گونه سخن بر زبان جاري سازيد.

2- برادر بزرگوار آقاي عليپور، جناب آقاي هدايتي را همه طرفداران و حاميان باشگاه پرسپوليس مي‌شناسند و مي‌دانند در سال‌هاي گذشته از نظر مالي و حمايت‌هاي معنوي به هيچ عنوان دريغ نكرده‌اند و نخواهند كرد اما، شما براي پرسپوليس چه كرده‌ايد؟ قضاوت را به عهده مردم فهيم و ورزش دوست مي‌سپاريم و اين را معتقديم كه بحث باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با عده‌اي حريم شكن از هم جداست هدايتي و مهريزي هر دو خادم ورزش‌اند ولي عده‌اي كوتاه فكر سد راه ورزش كشور هستند.

3- شما در ابتدا اجازه دهيد كه نامتان به عنوان يكي از اعضا در باشگاه به ثبت برسد بعد در كار بزرگترها دخالت كنيد. در ضمن توصيه مي‌شود حال كه بدون هيچ سابقه‌اي توانسته‌ايد به عنوان مسوول روابط عمومي يك باشگاه پرطرفدار صاحب سمت شويد حداقل خواهش مي‌كنيم قوانين نقل و انتقال را مطالعه كنيد تا بدانيد جابه‌جايي بازيكنان زمان و وقت خود را دارد نه هر وقت كه شما اراده كنيد بتوان اين كار را انجام داد.

در آخر به اطلاع همه عزيزاني كه همانند شما فكر مي‌كنند مي‌رسانيم كه در باشگاه استيل آذين فرد تصميم نمي‌گيرد، بلكه خرد جمعي در آن استوار است و اين هيات مديره باشگاه است كه تصميم مي‌گيرد هر چند كه در اين زمينه نظر خود آقاي كريمي نيز بسيار موثر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)