مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در آستانه شهرآورد بزرگ پایتخت در چهارچوب دهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، طی اطلاعیه ای از هواداران خود خواست با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی، همچون همیشه حامی تیم محبوبشان در این بازی باشند و با رعایت نظم و اخلاق، محیط مناسبی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی بزرگ فراهم آورند.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هواداران فهیم و دوست داشتنی

خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس همیشه بر آن بوده‌اند تا مسائل فنی و نتایج بازی‌ها را در کنار رعایت اصول جوانمردانه ببینند و این امر میسور نخواهد شد مگر با همکاری، اراده و حمایت شما هواداران فهیم و دوست داشتنی.

همان گونه که پیش از این نیز گفته‌ایم، هواداران، روح فوتبال هستند و بدون آن‌ها این ورزش مهیج، خالی از هرگونه جذابیتی می‌شود. راز اثر گذاری این خیل عظیم اما، تنها در کمیت و تعداد آنان نیست که کیفیت بالای فرهنگی ایشان که مرهون هویت تاریخی این مرز و بوم است هر ناظری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شهرآورد بزرگ پایتخت، به معنای واقعی کلمه، جشنواره و ویترین فوتبال ایران است که می‌تواند نمایشی با شکوه از توجه به مسایل اخلاقی در کنار رقابتی جدی باشد.

به همین جهت از هواداران عزیزمان می‌خواهیم با حضور پرشور خود در ورزشگاه، همچون همیشه به حمایت از تیم محبوبشان بپردازند و برای ثبت روزی باشکوه در تاریخ پرافتخار پرسپولیس، در کنار سرخپوشان محبوب پایتخت باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)