یکشنبه 11 اسفند (17:27)

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه سپاهان با انتشار بيانيه اي از اظهارات خوردبين به شدت انتقاد كرد.

روابط عمومي باشگاه فولاد مباركه سپاهان به اظهارات محمود خوردبين،‌ سرپرست سپاهان با برخي رسانه ها در رابطه با بازي تيم هاي پرسپوليس با سپاهان پاسخ داد.
در پاسخ باشگاه سپاهان خطاب به محمود خوردبين آمده است:
متاسفانه در گفت و گو هاي سرپرست تيم پرسپوليس، ايشان مطالبي را بيان نموده اند كه از دايره ادب خارج است و تصويري مثبت كه ما در ذهن مان از ايشان داشتيم را مخدوش مي نمايد.

آقاي خوردبين در رابطه با سخنان فرهاد كاظمي، سرمربي تيم سپاهان در رابطه با دفاع همه جانبه تيم پرسپوليس در ديدار روز جمعه 9 اسفند گفته است: كاظمي در حدي نيست كه درباره پرسپوليس اظهار نظر كند و بهتر است با حرف هاي عجيب و غريب به دنبال تيتر شدن نباشد…
سرپرست تيم پرسپوليس توجه داشته باشد اظهار نظر در مورد شرايط فني بازي حق سرمربي تيم هاست و محمود خوردبين با توجه به مسئوليتش به عنوان يك سرپرست به اين نكته واقف باشد كه سرمربي تيم سپاهان جايگاهي فراتر دارد كه يك سرپرست بخواهد در مورد وي اظهار نظر كند و حد وحدود وي را مشخص نمايد.
معلوم و مشخص است با اين اظهارات چه كساني به دنبال تيتر شدن در رسانه ها هستند. محمود خوردبين به عنوان يك سرپرست با اظهارات دروغ و هتاكانه و خارج از حوزه مسئوليتش يا فرهاد كاظمي سرمربي تيم سپاهان كه هميشه سعي كرده كمترين مصاحبه و گفتگو را انجام دهد و تمركزش را بر روي مسائل فني معطوف نمايد.
در فوتبال امروزي كه كاميابي ها و ناكامي ها امري اجتناب ناپذير و ملزوم يك فوتبال پويا است، بسيار تاسف انگيز است كه آقاي خوردبين هنوز از داغ !! گل دقيقه 96 سخن مي راند. همانگونه كه تيم سپاهان در ورزشگاه آزادي با 4 گل تيم سرخپوش پايتخت را در جلوي ديدگان صد هزار هوادارش مغلوب كرد و دو سال متوالي با پيروزي بر اين تيم فاتح جام حذفي ايران شد و قهرماني ها و پيروزي هاي زيادي را در صحنه هاي داخلي و بين المللي تجربه كرده است، تحمل و قبول شكست نيز مساله اي مورد قبول و طبيعي است.
آقاي خوردبين در كنار اظهارات هتاكانه با صحبت هايي غير واقعي در مورد هواداران سپاهان، يا بلندگوي پشت دروازه پرسپوليس كه به هيچ وجه وجود خارجي نداشت، نشان داده است كه به دروغگويي و اظهارات كذب عادت كرده است.
اميدواريم در ادامه راه ايشان بتواند در رويه در پيش گرفته تجديد نظر نمايد و با پرهيز از حاشيه سازي، همراه و همگام با ساير دست اندركاران تيم متبوع خود به عنوان يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا و با توجه به دوري چند ساله اين تيم از مسابقات برون مرزي، تمركز خود را براي موفقيت و حفظ آبروي ايران در اين جام بگذارند .
مرجع خبری پرسپولیس : مجموعه باشگاه سپاهان و دست اندر کارانش در حدی نیستند که به سرپرست محبوب ترین تیم آسیا توهین کنند . آقایان معذرت خواهی کنید …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)