پرسپولیس نیوز : سرمایه‌گذار تیم‌های والیبال و کشتی پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نماینده تام‌الاختیار آنها دیگر در این باره سمتی ندارد.

پس از اظهارات نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران طلبکار از باشگاه پرسپولس فرامرز ورمقانی سرمایه‌گذار تیم کشتی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کلوانی نوری دیگر نماینده کشتی‌گیران در زمینه پیگیری مطالبات مالیاتی نیست و اظهارات او از درجه اعتبار ساقط می‌باشد.

این بیانیه به این شرح است:

در خصوص صحبت‌های آقای کلوانی نوری که در رسانه‌ها خود را نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران و والیبالیست‌ها معرفی می‌کند باید بگوییم که ایشان اظهاراتی داشتند که هیچ ارتباطی به پیگیری پرونده بنده از مراجع قضایی نداشته و بیشتر به مانورهای تبلیغاتی تبدیل شده است.

پرونده‌های ما هیچ گونه پیشرفتی در جهت دریافت پول از باشگاه پرسپولس نداشته و به همین جهت اعلام می‌نماییم از این تاریخ ایشان دیگر هیچ مسئولیتی به عنوان وکیل یا نماینده تام‌الاختیار ما ندارد و هر گونه اظهار نظر ایشان در باره وصول مطالبات اینجانب از باشگاه پرسپولیس از درجه اعتبار ساقط است و از این طریق مراتب را به اطلاع کلیه رسانه‌ها و مدیران باشگاه می‌رسانم.

فرامرز ورمقانی
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)