بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظارم داشتم که بیشتر بازی کنم و از عملکردم راضی نیستم.

به گزارش فارس، مهرداد بیت‌‌آشور پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی خوبی بود چرا که توانستیم به پیروزی دست یابیم، امیدوارم که این مسئله هم در تایلند ادامه داشته باشد و بتوانیم به برتری دست یابیم.

وی در مورد اینکه 20 دقیقه به پایان بازی به میدان رفت، عنوان کرد: سرمربی تیم به من گفته بود که از لحاظ ذهنی و جسمی آماده باشم، شاید به بازی بروم انتظار داشتم که بیشتر بازی کنم. به هر حال اولین حضورم در ترکیب بود تمرین کمی با تیم کردم. اما می‌توانستم بیشتر بازی کنم به هر حال نظر سرمربی بود. خیلی خوشحالم که در این بازی به برتری رسیدم.

این بازیکن در مورد اینکه با یک اختلاف مقابل تایلند به برتری رسیدیم و آیا این عملکرد ضعیفی نیست، گفت: مهم این است که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. من اولین تجربه خود را در تیم ملی داشتم و هیجان زیادی داشتم و بسیار خوشحالم. امیدوارم باز هم به ایران بیایم.

بیت‌آشور در مورد بازیکنان ایرانی یادآور شد: آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند.

وی در مورد استقبال کم هواداران تاکید کرد: هواداران به ورزشگاه آمده بودند و چند بار بیت‌آشور گفتند که خوشحال شدم.

این بازیکن در مورد اینکه ایران با این بازی می‌تواند در جام جهانی موفق ظاهر شود، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم. باید بازیکنان با یکدیگر بیشتر هماهنگ شوند فضای خوبی در ورزشگاه آزادی وجود داشت و من این فضا را دوست دارم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکردش راضی است، گفت:‌ از عملکردم راضی نیستم زیرا یک گل خوردیم و یک مدافع نباید اجازه دهد هیچ توپی از او رد شود.

بیت‌آشور در مورد تفاوت فوتبال ایران و آمریکا اظهار داشت: در آمریکا فوتبال فیزیکی بازی می‌کنند و اینجا فوتبال تکنیکی‌تر است و خوشحالم که در ایران بازی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)