پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در پرسپولیس می مانم و برای هواداران سرم را می دهم.

علی‌رضا بیرانوند در حاشیه مراسم تجلیلی که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای او و وحید امیری گرفته شده بود، اظهار کرد: امسال سال فوتبالی خوبی داشتم و با تیم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانستیم به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کنیم و در تیم ملی نیز با صعود مقتدرانه به جام جهانی این موفقیت تکمیل شد. امسال نیز به دنبال ادامه این روند در تیم ملی و تیم پرسپولیس هستم.

بیرانوند در پاسخ به پرسش که از پرسپولیس جدا می‌شوید؟ تأکید کرد: من تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارم و وقتی این قرارداد بلندمدت را بسته‌ام یعنی به دنبال اهداف زیادی با این تیم هستم و در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لژیونر شدنم به گوش رسیده که سکوت کرده‌ام و این سکوت به نشانه رضایت برای رفتن از پرسپولیس نیست.

دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی اظهار نظرها در رابطه با پیوستن به یک تیم ترکیه ای گفت: تا کنون هیچ حرفی نزده ام و نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید که سکوت بیرانوند یک نوع اعتراض بوده برای اینکه می خواهد برود.

این دروازه‌بان لرستانی تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گفتند که چرا در فضای مجازی این موضوع را تأیید یا تکذیب نمی‌کنی، در جواب می‌گفتم که وقتی نمی‌خواهم از پرسپولیس بروم چه چیزی را بگویم؟ مطمئناً برای فصل جاری نیز در پرسپولیس خواهم ماند.

بیرانوند با تاکید بر اینکه وقتی یک بازیکن حرفه ای قرار داد می بندد نیازی نیست که صحبت کند، من می خواهم بروم یا نروم گفت: وقتی که قرار داد پنج ساله با پرسپولیس منعقد کرده ام به این معنی است که می خواهم به افتخارات بزرگی در پرسپولیس دست پیدا کنم.

او در واکنش به این که برانکو اعلام کرده اگر بیرانوند بخواهد برود و به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، مانع او نمی‌شویم، گفت: من چنین صحبتی را نشنیده‌ام و وقتی نشنیده‌ام نظری هم راجع به آن ندارم. به هر حال برانکو مربی بزرگی است و اگر این صحبت را مطرح کرده حتماً دلیل خاصی دارد ولی من دوست دارم با پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: یکی از این افتخارات بزرگ این بود که با پرسپولیس قهرمان ایران شدم و بعد از چند سال جزء هشت تیم آسیا قرار گرفتیم و به خاطر همین قرار داد خود را با پرسپولیس تمدید کردم.

وی با بیان اینکه امسال جام جهانی بوده و سال سختی است ادامه داد: من هم می خواهم جایی باشم که آمادگی خود را حفظ کنم و وقتی که سکوت می کنم به این معنی بوده که قرار داد دارم و اگر تاکنون سر تمرین هم نرفته ام به این دلیل بوده که برانکو به هشت ملی پوش ما استراحت داده و مطمئن باشید اولین نفری که سرتمرین پرسپولیس می رود من هستم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه صحبت «فنر باغچه» هم هست و قطعی است و خود باشگاه در جریان است گفت: با من هیچ صحبتی نشده و فقط باشگاه در جریان است و من اعلام می کنم تا جایی که قرار داد دارم در خدمت تیم پرسپولیس هستم و برای هواداران هم سرم را می گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)