پرسپولیس نیوز: دروازه بان ایرانی تیم رویال آنتورپ بلژیک گفت: قهرمانی را به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم، خیلی دوست داشتم در جشن قهرمانی حاضر بودم.

علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در خصوص شرایط خودش در بلژیک گفت: خدا را شکر دوران قرنطینه و تست های پزشکی تمام شد و از فردا می توانم در تمرینات گروهی تیم شرکت کنم. امیدوارم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در تیم آنتورپ باشم و بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: تیم ما شنبه هفته آینده در فینال جام حذفی بلژیک به مصاف کلوب بروخه می رود و در صورتی که در فینال حریف را شکست دهیم، تیم ما مستقیم به مرحله گروهی لیگ اروپا راه خواهد یافت در غیر اینصورت باید در مرحله پلی آف این رقابتها حاضر شویم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود یا خیر؟ گفت: متاسفانه در این بازی تیم ما نمی تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند اما امیدوارم سایر همبازیانم در این بازی موفق باشند و بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت: حالا که نمی توانم در بازی فینال جام حذفی بلژیک حضور داشته باشم بیش از گذشته دلم می خواست که در پرسپولیس می ماندم و با این تیم جشن چهارمین قهرمانی متوالی را در کنار سایر بازیکنان می گرفتم؛ اما مجبور بودم به خاطر قراردادم به بلژیک بیایم و در تست های پزشکی شرکت کنم؛ به همه پرسپولیسی ها قهرمانی را تبریک می گویم و امیدوارم سالهای آینده هم این قهرمانی ها ادامه داشته باشد.

وی درباره پرداخت پاداش قهرمانی باشگاه پرسپولیس گفت: شنیدم که باشگاه قرار است پاداش قهرمانی را به من پرداخت کند، از این بابت خوشحالم و امیدوام این کار هرچه زودتر انجام شود و همه بازیکنان که در این سالها برای پرسپولیس افتخار آفرینی کردند به حقشان برسند. من هنوز ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم از باشگاه پرسپولیس به اضافه آپشن های قراردادم باقیمانده و منتظرم مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد نیز به تعهداتشان عمل کنند.

فیفا امروز آی تی سی بیرانوند را برای باشگاهی بلژیکی صادر کرد؛ وی در این رابطه گفت: بله خوشبختانه امروز آی تی سی من رسید و باقیمانده طلب باشگاه پرسپولیس که ۵۵۰ هزار دلار است از طرف باشگاه آنتورپ پرداخت می شود.

بیرانوند ادامه داد: متاسفانه یکی از رسانه ها از قول من نوشته بود که می خواهم طلبم را از پولی که قرار است آنتورپ به پرسپولیس پرداخت کند، کم کنم. اما من این موضوع را تکذیب می کنم. این پول حق باشگاه پرسپولیس است و به صورت کامل به باشگاه پرداخت می شود. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس هم برای پرداخت مطالبات من اقدام کنند.

دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه آنتورپ بلژیک در پایان گفت: از اوایل شهریور لیگ بلژیک شروع می شود. امیدوارم همانگونه که درون دروازه تیم ملی فوتبال دعای فوتبالدوستان ایرانی پشت سر من بود، اینجا هم همه فوتبالدوستان ایرانی برای موفقیت من دعا کنند زیرا من اکنون به عنوان نماینده فوتبال ایران در آنتورپ حضور دارم و تمام هدفم سربلندی فوتبال ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)