پرسپولیس نیوز : علیرضا بیرانوند تا واپسین لحظات پرواز تیم نفت به ترکیه، منتظر موافقت باشگاه پرسپولیس‌ برای پیوستن به این تیم به صورت قرضی بود.

بیرانوند پیش از پرواز هم حسابی برای مسوولان نفت گرد و خاک کرده بود و حاضر نبود تا به همراه سایر بازیکنان به اردوی ترکیه برود. وی درباره آخرین وضعیت خود توضیحاتی می دهد.

قرار بود تا پولت را نگیری، به اردوی ترکیه نروی.

مجبور شدم به این اردو بروم چون قرارداد دارم. اخلاق اجازه نداد تا همراه تیم نروم. به خاطر تعهدی که به باشگاه دارم، حاضر شدم در اردوی ترکیه شرکت کنم.

اگر نمی‌رفتی باز دوباره یک حاشیه برایت درست می‌شد.

باور کنید بازیکنی نیستم که به حاشیه بروم. من فقط حق زن و بچه‌ام را که نداده‌اند، می‌خواستم. آقایان برداشته‌اند 40درصد مرا جریمه کرده‌اند. یکی در این باشگاه به من بگوید که این 40درصد بابت چه چیزی است! پولم را که نمی‌دهند هیچ، جریمه هم می‌کنند. خودشان می‌روند قرارداد مرا ثبت می‌کنند… فقط نمی‌دانم چه بگویم. همه آن کسانی که کارشکنی می‌کنند و دوست ندارند تا من به پرسپولیس‌ بروم را به خدا واگذار می‌کنم. هرکس به ضرر من کار کرد تا این انتقال صورت نگیرد را به خدا واگذار می‌کنم.

با منصوریان صحبت می‌کردیم و او می‌گفت که تو آمادگی فنی برای رفتن به پرسپولیس‌ را داری اما از لحاظ روحی و روانی هنوز آماده نیستی.

اصلا چنین چیزی نیست. من اگر آماده نبودم این‌قدر اصرار به انجام این انتقال نمی‌کردم. مگر قبل از بازی با پرسپولیس‌ آن اتفاق‌ها رخ نداد. اما دیدید که با چه روحیه و انگیزه‌ای جلوی پرسپولیس‌ بازی کردم.

حالا با این شرایط بی‌پولی و نرفتن به پرسپولیس‌ چطور کنار می‌آیی؟

خودم هم نمی‌دانم. الان فقط به خاطر این‌که اخلاق اجازه نداد و قرارداد داشتم در اردوی ترکیه شرکت کردم. مجبور شدم زن و بچه‌ام را به شهرستان بفرستم. اما این را هم بگویم که در تمرینات تیم کم نمی‌گذارم و سرحال تمرین می‌کنم.

فکر می‌کنی تمام درها برای پیوستن تو به پرسپولیس‌ بسته شده است؟

نه، هنوز امیدوارم. امیدوارم دو باشگاه برای انتقال به توافق برسند. الان همه شبکه‌های اجتماعی و همه رسانه‌ها حتی آنور آبی‌ها هم می‌خواهند که من به پرسپولیس‌ بروم.

با این همه ابراز علاقه برای پیوستن به پرسپولیس‌، قبول داری پل‌های پشت‌سرت برای رفتن به استقلال را خراب کردی؟

نمی‌دانم اما شرایط خیلی سخت است. دو تیم برای من عزیز هستند و هر کسی دوست دارد پیراهن این دوتیم را بپوشد. اما ابراز علاقه طرفداران پرسپولیس‌، تمرکز من را روی این تیم قرار داده و برای همین دوست دارم به پرسپولیس‌ بروم.

چرا منصوریان با این‌که تو همیشه از او تعریف کرده‌ای، در این انتقال به تو کمک نکرد. درحالی که خودش می‌داند بازی در این دو تیم چقدر در آینده یک بازیکن تاثیرگذار است؟

واقعا نمی‌دانم…

گفته می‌شود منصوریان به خاطر کامنت‌هایی که هواداران استقلال در سفر شخصی او گذاشته‌اند که نگذارد تا تو به پرسپولیس‌ بروی، مخالف این انتقال است؟

من در این باره خبری ندارم اما امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و منصوریان به خاطر هواداران یک تیم جلوی پیشرفت مرا بگیرد. با شناختی که از منصوریان دارم، فکر نمی‌کنم که او به خاطر هواداران این کار را کرده باشد.

راستی شنیدیم در فرودگاه جنجال به پا کرده‌ای و گفته‌ای تا پولت را ندهند، کارت پروازت را تحویل نمی‌دهی.

حرف ناحق که نمی‌زنم… می‌گویم پولم را که نمی‌دهید چرا 40درصد مرا جریمه کرده‌اید. من از حق زن و بچه‌ام نمی‌گذرم و آنها را به خدا واگذار می‌کنم. حالا هم فقط به خاطر اخلاق و تعهد حاضر به پرواز شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)