قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: عکس‌العمل‌های بعد از گل نشان می‌دهد چه کسانی حالت عادی نداشتند.

مسعود تابش در مورد اظهارات روز گذشته علی دایی و واکنش سپاهان به این موضوع اظهار داشت: ما به این بحث ها عادت کرده ایم. باید از پرسپولیسی ها بپرسید که چرا از قبل و بعد از بازی مدام به مسائل حاشیه ای دامن می زنند.از هفته های قبل آنها شروع به مصاحبه کردند. بار دیگر بحث مسخره آب را مطرح کردند.

وی افزود: ما همواره گفته ایم که همه بازی ها یکسان است و همه مسابقات 3 امتیاز دارد. ما سال ها در حال بازی با این تیم ها هستیم و دلیلی ندارد که بخواهیم حساسیت نشان دهیم. من خودم در مقام بازیکن، مربی و مدیرعامل سال ها مقابل پرسپولیس بودم و دلیلی ندارد دنبال حاشیه باشم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که این بحث آب های آلوده چه زمانی می خواهد تمام شود، اظهار داشت: این مسئله را توجه کنید که هیچ تیمی وقتی میهمان است هیچ یک از کارهایش از تدارکات گرفته تا محل اسکان ربطی به میزبان ندارد. اگر در تیم ما در هر سفری مشکلی ایجاد شود حتما تدارک خود ما ایراد داشته و کسی مقصر نیست.

تابش ادامه داد: این صحبت هایی که مطرح می شود غیر حرفه ای است. ما نمی خواهیم در مورد کسی قضاوت کنیم اما آنهایی که خبره هستند متوجه همه چیز می شوند. برای ما بازی با پرسپولیس تمام شده و این پرونده را بسته ایم و به فکر بازی های دیگر هستیم.

وی در مورد اینکه با توجه به اظهارات علی دایی از وی شکایت می کنند یا خیر گفت: امور حقوقی باشگاه سپاهان در حال رسیدگی به این مسئله هست و نیازی نیست که ما در این موارد حرفی بزنیم. ما برای سرمربی محترم پرسپولیس احترام قائل هستیم اما وقتی در مصاحبه هایش علنی می گوید داور به سمت تیم مقابل غش کرده و یا حرف از شماره حساب می زند نمی توانیم بی تفاوت باشیم و اگر نتوانند این صحبت ها را ثابت کنند که مراجع ذی‌صلاح تصمیم گیری می کنند و اگر هم ثابت شد که سپاهان خطایی کرده قطعا ما را جریمه می کنند و حتی ممکن است زندانی شویم. همین طوری یک نفر نمی تواند مصاحبه کند و بگوید که داور پول گرفته است و نتواند مستنداتی هم ارائه کند. در مورد صحبت هایی هم که در مورد کرانچار شده امور حقوقی باشگاه پیگیر است. اگر ثابت شود به سرمربی تیم ما بی احترامی شده قطعا در این خصوص تصمیم گیری می کنیم.

تابش در پاسخ به این سوال که دایی مدعی شده کرانچار موقع صحنه خطا حتما حالت عادی نداشته‌،گفت: بهتر است دوستان فیلم بازی را مشاهده کنند تا متوجه شوند چه کسی حالت عادی نداشته است. نیمکت ما یا آنها؟! عکس العمل های قبل و بعد از گل نشان می دهد که چه کسی حالت عادی نداشته است. قبل از بازی بازیکنان خوب خود را به دلیل مصدومیت نداشتیم اما جار و جنجال راه نینداختیم و مشکلات خود را به گردن دیگران نینداختیم چون مسائل درون تیمی ما به کسی ربطی ندارد. بازیکنان ما هم مثل بازیکن پرسپولیس نبودند که قبل از بازی در مورد مدیرعامل سپاهان و جانشین او هم صحبت کرد.

تابش تصریح کرد: من اصلا قصد توهین به هیچ کسی را ندارم حتی جهان عالیان را به دلیل انجام ندادن بازی جوانمردانه ۵ میلیون تومان جریمه کردیم و او تعهد هم داد که دیگر چنین کاری نکند. از خلعتبری هم ممنون هستیم که علاوه بر انجام بازی جوانمردانه در این بحث ها خود را شرکت نداد و رفتار منطقی داشت. او بازیکن سابق سپاهان بوده و برای ما زحمت کشیده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اظهارات سید جلال حسینی علیه کرانچار نیز گفت: سید جلال سال ها برای سپاهان بازی کرده و ما قدردان زحمات او هستیم. نمی دانیم چرا این طور حرف زده اما در صحبت هایش حرف هایی زده که برای من جالب آمده است. او گفته چرا به ما ظلم شد و در کرج بازی کردیم. واقعا جالب است. اسم بازی ها رویش هست. این بازی ها لیگ است . اگر قرار است بازی ها رفت و برگشت نباشد که باید اسم آن را دیگ بگذاریم. مثل این است که ما بگوییم چرا باید برای بازی با مس به کرمان برویم. اینها دوست دارند همه بازی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود. سید جلال خودش شاگرد کرانچار بوده و می داند که این مربی هیچ گاه به کسی بی احترامی نمی کند. در خیلی از بازی ها بوده که برای سپاهان هم مشکل داوری پیش می ‌آید ولی اصلا چنین برخوردهایی نمی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)