پرسپولیس نیوز :  سرپرست سازمان لیگ گفت: 50 درصد ورزشگاه در اختیار سپاهانی‌هاست اما اگر تعداد آن‌ها کمتر بود پرسپولیسی‌ها می‌توانند ورزشگاه را پر کنند.

مهدی تاج در پایان مراسم قرعه‌کشی تعیین میزبان فینال جام حذفی گفت: طبق آیین‌نامه‌ای که داریم در بازی‌هایی که به صورت تکی برگزار می‌شود، ظرفیت ورزشگاه به شکل 50 _ 50 تقسیم می‌شود و در فینال جام حذفی نیز سپاهان می‌تواند 50 درصد ورزشگاه را در اختیار داشته باشد اما با توجه به اینکه بازی در تهران برگزار می‌شود اگر سپاهان این تعداد تماشاگر نداشت، طبق توافقی که انجام دادیم، ورزشگاه خالی نمی‌ماند و پرسپولیسی‌ها می‌توانند ورزشگاه را پر کنند.

وی درباره مراسم قرعه‌کشی نیز گفت: به هر حال طبق آیین‌نامه قرار بود دو تیمی که فینال رسیده‌اند به شکل توافقی میزبان فینال جام حذفی را مشخص کنند اما با توجه به اینکه توافق صورت نگرفت قرار بر قرعه‌کشی شد که به سود پرسپولیس درآمد و به این ترتیب این تیم میزبان خواهد بود.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا زمان دیدار سپاهان و داماش تغییر خواهد کرد تا با سایر دیدارهای هفته سی و سوم همزمان شود گفت: به هیچ وجه قرار نیست این اتفاق رخ دهد و بازی سپاهان و داماش راس ساعت مقرر قبلی برگزار خواهد شد.

تاج درباره بیانیه 15 باشگاه لیگ برتری برای 18 تیمی ماندن لیگ برتر گفت: این تصمیم بر عهده ما نیست و فعلا طبق دستوری که به ما داده شده قرار است لیگ 16 تیمی باشد. تغییر در این تصمیم با فدراسیون فوتبال است نه با ما.

سرپرست سازمان لیگ همچنین در پاسخ به این سوال که اگر قرعه به سود سپاهان درمی‌آمد با توجه به بازی ذوب آهن در همان روز چه تدبیری باید اندیشیده می‌شد؟ گفت: بنا نداشتیم که تاریخ مسابقه‌ها را عوض کنیم چرا که سازمان لیگ مصر است تحت هر شرایطی کل رقابت‌ها تا 20 اردیبهشت به پایان برسد بنابراین هیچ فرصت جابجایی زمانی وجود نداشت. توافق کردیم اگر پرسپولیس میزبان شد که هیچ اما اگر سپاهان میزبان می‌شد ساعت بازی با ذوب آهن را تغییر می‌دادیم تا امکان برگزاری هر دو بازی وجود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)