رئیس سازمان لیگ اعلام کرد بازیکنان قدیمی که اکنون با فشار برخی دلالان در لیگ حضور دارند، حذف خواهند شد.
 

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و به همراه محمد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و سعید عباسی، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز بازدیدی هم از موزه فوتبال آذربایجان داشت.

رئیس سازمان لیگ پس از این بازدید اظهار داشت: در دنیا فوتبال کالاست، کالایی که آن را می فروشند. منتهی آن نیز یک سری معیارها و قوانین و ضوابطی دارد که اگر حقوق شناخته شده فوتبال درست پرداخت شود. این رشته ورزشی که در همه جای دنیا رواج دارد، در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرد.

تاج افزود: یعنی اگر ما حقوق فوتبالی خود را از صداوسیما، تبلیغات، ارسال پیام کوتاه و … دریافت کنیم،‌ فوتبال ما نیز جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در جلسه مدیرعاملان باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌های فوتبال لیگ‌های کشوری استان، از حذف بازیکنان قدیمی که با فشار رسانه یا دلالان در لیگ حضور داشتند خبر داد.

وی با بیان اینکه سیاست ما جوان‌سازی لیگ است، گفت: این موضوع کاری یکساله را می‌طلبد. برنامه ما جلوگیری از ولخرجی باشگاه‌ها، بی‌برنامگی‌ها و پرداخت رشوه و قراردادهای پنهانی است. اگر باشگاهی بتواند کاملاً درآمدزایی کند، سقف قرارداد برای آنها حذف می‌شود.

تاج تبریز را قطب فوتبال و فوتسال در کشور نام برد و در ادامه گفت: با توجه به سهمیه این استان در لیگ قهرمانان آسیا فوتبال تبریز را خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی ادامه داد: فوتبال تبریز سهم بسزایی در کشور دارد، زیرا 2 تیم تراکتورسازی و گسترش‌فولاد در لیگ برتر حضور دارند و یک سهمیه نیز در لیگ قهرمان آسیا را از آن خود کرده است و مدارس فوتبال فعالی در کشور دارند.

رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به اینکه سیاست‌های برگزاری مسابقات کمی دچار اشکال است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سال آینده این روند بهبود یابد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)